Jeg er lidt mere i den afdeling der hedder 1-3 point, og helst undgå at blive kørt totalt over af City sådan 2 x 6-0.
Snak
lør 27. aug 2022
Noget helt andet så lukker vinduet snart, og under PC så er der nærmest hermetisk lukke ned for rygter, vi drømme vel alle om noget Dolberg/Corner og så lige JBL til at toppe det af.
Men sker det ikke hvad så, en lejeaftale med Faghir på sidste dagen, måske mere på potentiale, og så forsøge at komme af med Babacar ?
Men sker det ikke hvad så, en lejeaftale med Faghir på sidste dagen, måske mere på potentiale, og så forsøge at komme af med Babacar ?
lør 27. aug 2022
Babacar skal bare væk ligemeget hvad. Tror ikke han gør noget godt for holdet til træning heller. Hans attitude er så pis.
lør 27. aug 2022
Muligvis alt for optimistisk, men 3-4 point i de 2 første kampe og det samme i de 2 sidste, vil være rigtig flot, og måske en hårdt kæmpet 3 plads?
Hvis i henter 8 point i den gruppe her, så køber jeg sku en FCK trøje!
lør 27. aug 2022
Hvis FC Midtjylland vinder deres gruppe køber jeg en FCM trøje.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
lør 27. aug 2022
Copenhagen sundays tweeter at Corner til FCK ikke er død.
Derudover læste jeg et tweet i går, at man forsøger at skille sig af med Bøving og Mukairo på lån. Forsøger at sælge Babacar, men at den er svær og at man samtidig er åbent for bare at leje ham ud. Desuden skulle man være interesseret i at sælge Karamoko, hvis det rigtige bud kommer.
KiB sagde i en podcast i denne uge, at der skulle noget ud, før der kom mere ind. Ikke pga økonomi, men pga trupstørrelse. Men det kan næsten ikke passe, at vi ikke henter mere ind, hvis vi ikke kan komme af med noget af det andet.
Derudover læste jeg et tweet i går, at man forsøger at skille sig af med Bøving og Mukairo på lån. Forsøger at sælge Babacar, men at den er svær og at man samtidig er åbent for bare at leje ham ud. Desuden skulle man være interesseret i at sælge Karamoko, hvis det rigtige bud kommer.
KiB sagde i en podcast i denne uge, at der skulle noget ud, før der kom mere ind. Ikke pga økonomi, men pga trupstørrelse. Men det kan næsten ikke passe, at vi ikke henter mere ind, hvis vi ikke kan komme af med noget af det andet.
lør 27. aug 2022
truppen er alt for stor det kan vi godt blive enige om, spørgsmålet er så om man betaler sig ud af kontrakten med Mudra og Marios, om vi betaler den ud nu eller hælder løn efter dem fortsat er vel et fedt.
Samtidig har vi alt for mange målmænd, det må være muligt at afsætte Kalle til Sverige/Norge et eller andet, muligvis med lidt løn i baglommen, det samme med Guadagno, og så vej jeg ikke med Stamanic, han har gjort det ok de gange han er kommet ind, og han koster vel ikke alverden.
Så er der Roony det er vel kun hans bagland, PC og Thorup der ved hvad der er op pg hvad der er ned omkring ham, men vil han ikke forlænge, eller er helt og aldeles på månen med sine krav.
Så lad os sælge ham for det han nu kan indbringe, ellers ender han ud i det største antiklimaks og fuser
Samtidig har vi alt for mange målmænd, det må være muligt at afsætte Kalle til Sverige/Norge et eller andet, muligvis med lidt løn i baglommen, det samme med Guadagno, og så vej jeg ikke med Stamanic, han har gjort det ok de gange han er kommet ind, og han koster vel ikke alverden.
Så er der Roony det er vel kun hans bagland, PC og Thorup der ved hvad der er op pg hvad der er ned omkring ham, men vil han ikke forlænge, eller er helt og aldeles på månen med sine krav.
Så lad os sælge ham for det han nu kan indbringe, ellers ender han ud i det største antiklimaks og fuser
Redigeretlør 27. aug 2022
Jeg tænker, at når vinduet er slut, så er vi af med:
Babacar
Mudra
Marios
En målmand
Mukairo på leje
Bøving på leje
Og evt Karamoko også.
Roony tror jeg ikke vi slipper. Men hvad der ender med at ske med ham, er fandme et godt spørgsmål. Sundays havde snakket med ham i den her uge, hvor han selv fortalte at han stadig var småskadet
Babacar
Mudra
Marios
En målmand
Mukairo på leje
Bøving på leje
Og evt Karamoko også.
Roony tror jeg ikke vi slipper. Men hvad der ender med at ske med ham, er fandme et godt spørgsmål. Sundays havde snakket med ham i den her uge, hvor han selv fortalte at han stadig var småskadet
Redigeretlør 27. aug 2022
Kommer der et godt tilbud på Karamoko så er det fint, ellers er jeg klar på at beholde ham efteråret ud, synes han har vist nogle brugbare ting, og måske han bare er en type der har brug for kærlighed og spilletid.
Problemet med Roony er at vi har dette vindue og næste hvis han skal sælges, fra næste sommer kan han forhandle frit
Problemet med Roony er at vi har dette vindue og næste hvis han skal sælges, fra næste sommer kan han forhandle frit