Jep. Det er et kæmpe dilemma med Roony. Og jeg håber de ved hvad de har gang i.
Roony har dog lige købt lejlighed i København. Så noget tyder da på at han gerne vil blive et par år mere. Men hvem ved. Hvis vi kan få en god pris for ham, så er jeg også på at sælge ham.
Roony har dog lige købt lejlighed i København. Så noget tyder da på at han gerne vil blive et par år mere. Men hvem ved. Hvis vi kan få en god pris for ham, så er jeg også på at sælge ham.