Snak
Redigeretlør 27. aug 2022
Vi kan vel også stikke ham en stor kontrakt i FCK :), men ok hvis han ikke er klar til at komme hjem, Mathias Normann hænger fortsat fast i Rostov .
Om ikke andet så er Delaney en spiller PC skal spørge indtil, nå han nu ligner en der skal noget andet
Om ikke andet så er Delaney en spiller PC skal spørge indtil, nå han nu ligner en der skal noget andet
Redigeretlør 27. aug 2022
Vi har Pep Biel, Babacar, Karamako og Orri som angribere.
Jeg har det bare sådan at hvis vi skal have en ny angriber ind så skal både Babacar og Karamako ud for Orri skal være 3. valg det har han talentet til. Har lige scoret 2 mål i udebanesejren over Lyngby u19. Han er et langt større talent end Rasmus Højlund.
Jeg har det bare sådan at hvis vi skal have en ny angriber ind så skal både Babacar og Karamako ud for Orri skal være 3. valg det har han talentet til. Har lige scoret 2 mål i udebanesejren over Lyngby u19. Han er et langt større talent end Rasmus Højlund.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
lør 27. aug 2022
Det kommer vel an på hvordan man ser Pep Biel, er han angriber eller mere falsk et eller andet, eller offensiv midt.
Jeg mener stadig han er bedre bag ved en angriber, og gerne et brød, der kan suge bolden til sig og lægge den af til ham.
At vi ikke kommer af med Babacar synes jeg ikke forhindre os i at hente en dygtig angriber, der har det vi mangler.
Og så skal Orri nok få spilletid her i løber af efteråret, men han er nu stadig kun 17, og så er der nemmere at spille en 17 årig de sidste 20 minutter hvis alt klapper og vi er foran 3-0, men det har godt nok haltet i starten af denne sæson.
Jeg mener stadig han er bedre bag ved en angriber, og gerne et brød, der kan suge bolden til sig og lægge den af til ham.
At vi ikke kommer af med Babacar synes jeg ikke forhindre os i at hente en dygtig angriber, der har det vi mangler.
Og så skal Orri nok få spilletid her i løber af efteråret, men han er nu stadig kun 17, og så er der nemmere at spille en 17 årig de sidste 20 minutter hvis alt klapper og vi er foran 3-0, men det har godt nok haltet i starten af denne sæson.
Redigeretlør 27. aug 2022
Tænker da også at der er en ret stor sandsynlighed for at Biel skal tilbage som 10’er, hvis vi får en god angriber ind, i hvertfald til kampene i ligaen, og derfor er det også udemærket stadig at have Karamoko i truppen. Henter vi også en kantspiller, ja så skal Mukairu nok ud.
Henter vi to angribere, så er det farvel til Karamoko.
Edit: Sander Svendsen rygtet til Norge. Så er der åbnet op for en udlejning af Bøving (eller Mukairu) til OB.
Henter vi to angribere, så er det farvel til Karamoko.
Edit: Sander Svendsen rygtet til Norge. Så er der åbnet op for en udlejning af Bøving (eller Mukairu) til OB.
lør 27. aug 2022
Det er jo vores budget, så vi kan ligeså godt prøve. Det er svært at finde en bedre spiller for de penge. Derudover er vi stadig €11.20m profit fra Cornelius salgene til Cardiff og Atalanta :) så hvis vi køber ham tilbage vil vi stadig have tjent overordnet på ham hahaha.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
lør 27. aug 2022
Billing kom ikke engang på banen da hans hold fik en 9-0 snitte af Liverpool.. kunne være kbh ville være en ide ;)