Snak

Mere indhold efter annoncen
Vil de smide en 20 til 30 millioner efter ham, så skal jeg personligt sætte ham på flyet


Det er da altid noget, at når man tænker over hvor stor en tåbe PC var i januar da han solgte Højlund, at der er mennesker der er endnu mere blæste, som heldigvis intet har at sige.

Frygte Silkeborg, ahh nok næppe.. FCK skal frygte FCK, muligvis også at deres træner er fuld af varm luft, da ideerne jo er fine nok, men stabilitet jo stadig ikke er garanteret her 2 år inde.. Silkeborg har Europa på programmet, det bliver ikke så nemt som FCK får det til at se ud.. Hvorpå Bifferne er Europa fri, og FCM har en udemærket trup, hvorpå spillerne nu hver i sær til at skal bevise sig for den nye træner...
FC København. Siden 1993.. Man U siden 1986 Landsholdet, DBU og MO boykottet siden 2007 Ståle skulle aldrig have været fyret 2020 Rooney skyder lige godt med begge ben, nok bedst med højre... Citat John Faxe Jensen...
Imp@

de 20-30 millioner står for egen regning :)
Babacar ikke med i dagens trup, hvis ikke manden er skadet så kan det vink med en vognstang nok ikke blive større, her op til slutningen af vinduet
Han skal også bare videre
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg er sgu mere ærgelig over Zeca ikke er med i truppen.

Men han sgu nok ikke holde til 2 kampe om ugen.

Edit: Nu når jeg tænker over det så tror jeg sgu det har noget med at kunstgræs er dårligt for korsbåndet hvilket var den skade han var ude med.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Jeg synes det ville være skørt at sende ham videre så billigt, efter al den spilletid vi har investeret i ham.
Det burde være nemt at finde en klub som kan se værdien i at leje ham, hvis vi ikke selv kan bruge ham.
Vi har papir på ham 3 år endnu.
Jeg er enig i at det snart er på tide han tager nogle skridt udviklingsmæssigt, han virker imo til at mangle lidt selvtillid, og det kan godt være det ville være sundt med en udlejning, mere fast spilletid og nogle friske øjne på ham.
Han høvlede mål ind på uholdene, jeg tror ikke vi har set hans endelige form..
Det er for tidligt at afskrive ham for peanuts(s).
@Nandeyanen
Hvilket bare bekræfter mig endnu mere i, at vi skal have en 6’er til at dele spilletid med zeca. Han holder altså heller ikke for evigt.

-
Jeg ser det slet ikke som urealistisk at vi kan få 25 mil for Bøving lige nu, især når det er sturm graz, men er nu også mere til en lejeaftale uden købsoption. Så er han tilbage igen om et år, når daramy er væk.
Spørgsmålet er om Graz gider at udvikle på en Bøving, uden at have on option med som de realistisk kan betale
Mon ikke de ser på det på samme måde, som vi ville gøre.
Medmindre det er en spiller, som umiddelbart er en klar forstærkning, som f.eks. os og Daramy, så nej tak.

De mangler jo nok ikke penge at handle for.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Annonce