Snak

Mere indhold efter annoncen
Ravnen@

det er rigtigt men selv uden Bøving, Mukairu og en småskadet Roony, så har vi Daramy som må være fast på venstre side samt Claesson, og Amoo, Isak i højre side samt Hakon og Falk,

så det er jo ikke fordi vi kommer til at mangle alternativer
Det åbner vel bare endnu mere op for et køb af JBL hvis både Bøving og Mukairu ryger?

Edit: Vi skal lige tænke på at vi skal forstærkes, og ikke svækkes. Lige nu har vi ikke 2 kantspillere for meget men 1.
Opstillingen i eftermiddag ? Falk så noget slidt ud efter kampen i onsdags the usual suspects minus Zeca, eller en stor tur i maskinen med rotation
https://twitter.com/FCKobenhavn/status/1563870825681489920/photo/1


Opstillingen er her.

Hvad er det egentlig for en skade Roony har?
https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mod-fc-nordsjaelland-14
"Isak Jóhannesson er udgået af truppen på grund af sygdom.

51 Mathew Ryan (GK)
2 Kevin Diks
3 Denis Vavro
5 David Khocholava
7 Viktor Claesson
12 Lukas Lerager
15 Mohamed Daramy
16 Pep Biel
30 Hákon Arnar Haraldsson
33 Rasmus Falk (anf.)
34 Victor Kristiansen"
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvad er det egentlig for en skade Roony har?


Noget med indersiden af knæet
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Diomande får alt for meget plads allerede, Khocholova eller Vavro må støde op på ham og hjælpe midtbanen.
Diks start på den her kamp minder om ACH kampen
Skidt start på kampen..
Hold nu kæft hvor er Diks blevet dårlig - intet tilbageløb, og så er hans side helt åben.

Og så er Haraldsson slet ikke mødt op i denne sæson endnu
Annonce