Snak

Mere indhold efter annoncen
Der skete det så…

KOM NU JESS
Forhelvede da osse.. Det er sgu for ringe det der!!!
Nej, nej, nej.. Vi vil bare ikke vinde Superligaen i år. Alt fokus ser ud til at være i Europa, Skandale at man ikke er vågnet op.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Så det medløber tråd igen.
Det her er jo, hvorfor Thorups job er til diskussion på trods af mesterskab og CL. Det er så fucking ustabilt!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hold nu kæft, ptr. Er du blind eller hvad?
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Stor fejl at spare Zeca, der er ingen der tager fat og Falk spiller atter en malplaceret kamp, han mangler som opspilsstation og fylder ikke nok defensivt..
Pep Biel skal enten skiftes ud eller trække et rødt kort.
Batman Close. London W12.
Daramy er jo slet ikke klar til den her kamp. Hverken i pres eller med fart udfordringer. Hvorfor starte ham?
@ptr,

Så det medløber tråd igen.


Nu har jeg haft samme holdning altid, er skam glad for CL, men har på intet tidspunkt fredet hverken JT eller PC, for de er begge skyld i de ekstremt mange udfald der er fra kamp til kamp.. JT på det taktiske plan, PC grundet dårlige offensive indkøb..

Annonce