Jeg troede faktisk også 2-0 målet ville blive underkendt for der står en FCN-spiller inde på stregen og blokerer for VK og var sikker på at han var offside. Det dog ikke en undskyldning.
Iøvrigt ser vi igen en personlig fejl, hvorefter luften lidt går ud af holdet og vi indkasserer igen. Det mindede om Randers og Viborg kampen.
Iøvrigt ser vi igen en personlig fejl, hvorefter luften lidt går ud af holdet og vi indkasserer igen. Det mindede om Randers og Viborg kampen.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.