Er det korrekt hvad kommentatoren siger: at selvom han rammer den med armen, så skal målet ikke annulleres?
Snak
søn 28. aug 2022
Piv, tud, Thorups hold får lidt medvind.
Der mangler noget kvalitet i truppen, så vi kan sætte en spiller ind centralt, når Haraldsson og Biel er så ringe som i dag.
Der mangler noget kvalitet i truppen, så vi kan sætte en spiller ind centralt, når Haraldsson og Biel er så ringe som i dag.
Batman Close. London W12.
søn 28. aug 2022
Fjelle
Det er fordi, ham der rammer den på “armen” er ikke ham der scorer. Så derfor skal det være forsætteligt, hvilket det her vidst ikke var. Du må ikke score med armen, om det er med vilje eller ej. Men hvis bolden bliver sparket op på din arm, rygere videre, og bolden så bliver sparket i mål, kan målet godt stå
Det er fordi, ham der rammer den på “armen” er ikke ham der scorer. Så derfor skal det være forsætteligt, hvilket det her vidst ikke var. Du må ikke score med armen, om det er med vilje eller ej. Men hvis bolden bliver sparket op på din arm, rygere videre, og bolden så bliver sparket i mål, kan målet godt stå
søn 28. aug 2022
Det her er jo ikke bold til hånd, det er dårligt af angriberen, der bliver ramt på armen af en lang bold. Hvor det så lander i den nye fodboldlov ved jeg ikke.
Batman Close. London W12.
søn 28. aug 2022
De vinder alligevel
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
søn 28. aug 2022
Det er vel hele holdet som har en off day. Pep Biel har vel ikke ramt en medspiller endnu?
søn 28. aug 2022
Nøgleordet er jo netop forsætligt. Ham der scorer gør det jo ikke forsætligt. Derfor ser jeg det som en korrekt dom og hvorfor der ikke forkuseres på spilleren der rammer den til sidst.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Rasmus Falk er en katastrofe. Få han nu langt væk fra den sekser. Thorup, Neestrup og Madsen må gerne være væk i morgen tidlig.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.