Det er blevet udstillet at vi mangler en 6´er når Zeca ikke kan spille og så har spillerne problemer med at sætte sig op i de mindre superliga kampe. De burde dog have haft masser af motivation for at indhente FCN, der lige nu måske ligner den bedste kandidat til et mesterskab. Synes dog der igen, igen, bliver valgt forkert startopstilling. Vi skal også have en bedre angriber end Karamoko, når Biel planen ikke virker.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.