Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg er 99% sikker på at ordene "vi skal kigge os selv i spejlet" indgår i Jess Thorups post kamp interview
Venlig hilsen
Vi spiller med en trebakkæde med VK, Valdemar Lund og Stamenic. Det er godt nok alternativt.
Batman Close. London W12.
Konklusionen oven på kampen må være:
Vi mangler en 6er på Zeca niveau bare 10 år yngre.
Vi mangler en 9er, personligt er jeg til en Dolberg type og ikke så meget en N Doye.
Hvis vi har muligheden så skal JBL hentes.
En af dem vi henter skal være en leder type.

Karamoko besidder intet andet end fart og han er vel egentlig ikke så hurtig?
Mukairo med mere spilletid. Prøv ham en hel kamp.
Puha da…

Det er ikke godt det her
Seriøst, fyr ham nu bare. Det er meget billigere end at skille sig af med hele holdet, og de gider tydeligvis ikke yde en indsats for ham.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Bare han husker at kigge sig selv i spejlet..
Det kan godt være, at der er nogle folk herinde, der ligner medløbere. Men de største medløbere er da godt nok de spillere. I medgang kan de alt, men lige så snart der er bare en smule modstand, krøller se sammen så let som ingenting. Det er skræmmende.
Der var engang vi aldrig havde tabt i Farum, og så vendte det og FCN blev mestre. I år, når ingen andre rigtig gider, er det lige før man godt kunne tro det skete igen.

Jævnt sløjt forsvarsspil af VK.
Batman Close. London W12.
Det er blevet udstillet at vi mangler en 6´er når Zeca ikke kan spille og så har spillerne problemer med at sætte sig op i de mindre superliga kampe. De burde dog have haft masser af motivation for at indhente FCN, der lige nu måske ligner den bedste kandidat til et mesterskab. Synes dog der igen, igen, bliver valgt forkert startopstilling. Vi skal også have en bedre angriber end Karamoko, når Biel planen ikke virker.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Vi ryger ud af top 6, der hører vi hjemme lige nu. Skift træneren nu, det bliver ikke bedre..
Annonce