Det er nemt at være mandagstræner.
Det er sådan det er men det jo et tema efterhånden med de forkerte beslutninger. Det jeg snakker om der er at der bliver foretaget udskiftninger efter en halvleg i hver anden kamp, og måske fordi de forkerte bliver valgt fra starten. Jelert var oplagt at bruge idag, han har spillet brandkampe hver eneste gang, han har spillet mod FCN, og Diks var en af de spillere der var helt færdige efter kampen i onsdags. Falk bliver igen brugt på 6´eren selvom det har sejlet de sidste mange kampe med ham på den position. Zeca bliver helt udeladt fra truppen, men er ikke skadet. Forståeligt, hvis han ikke kan spille en hel kamp, men kan han spille, så skal han med på bænken. Idag kunne hele holdet være blevet skiftet ud i halvlegen, så det er nok hellere ikke kun der, problemet ligger, for der er efterhånden en del at bekymrer sig over.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.