Hakon er set i byen i går nat? Håber da bare det er onde rygter.
Snak
Redigeretsøn 28. aug 2022
Rygtet går på, at Håkon var i byen i går, så hvis det passer, så skal han da bare have 2 uger i skyggen. :)
Redigeretsøn 28. aug 2022
Helt enig! Håbløst at at dem der kalder sig fans angriber Haraldsson på den måde.
Lerager fik sagt det jeg tolker som enten noget taktisk forkert eller at flere spillere ikke spiller op til niveau/aftaler/personlige fejl og at det ikke er holdbart. Naturligvis svært at sige præcis hvad gan mente, da han forståeligt nok gentagende gange sagde at "den tager vi på 10´eren"
Lerager fik sagt det jeg tolker som enten noget taktisk forkert eller at flere spillere ikke spiller op til niveau/aftaler/personlige fejl og at det ikke er holdbart. Naturligvis svært at sige præcis hvad gan mente, da han forståeligt nok gentagende gange sagde at "den tager vi på 10´eren"
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Redigeretsøn 28. aug 2022
Jeg tolker lidt Lerager og Thorup interviews som om, at der er noget begyndende mistillid imellem spillere og træner.
Når spilleren siger der er taktiske mangler, så falder det vel tilbage på træneren?
Og når træneren efterfølgende siger, at det kun er Zeca dom er en leder på holdet, så må der vel være nogle rutinerede spillere tilbage på holdet, som føler sig truffet?
Om min tolkning så er rigtig eller ej, så er det nogle meget bekymrende ting som der bliver sagt i fe to interviews.
Når spilleren siger der er taktiske mangler, så falder det vel tilbage på træneren?
Og når træneren efterfølgende siger, at det kun er Zeca dom er en leder på holdet, så må der vel være nogle rutinerede spillere tilbage på holdet, som føler sig truffet?
Om min tolkning så er rigtig eller ej, så er det nogle meget bekymrende ting som der bliver sagt i fe to interviews.
søn 28. aug 2022
@Auto brugernavn
Stråmand. Ingen har bedt om den holdopstilling udover dig selv. Ifølge din logik, så er man mandagstræner, hvis man har en holdning til beslutninger der er blevet truffet af træneren. Du havnet det forkerte sted.
Stråmand. Ingen har bedt om den holdopstilling udover dig selv. Ifølge din logik, så er man mandagstræner, hvis man har en holdning til beslutninger der er blevet truffet af træneren. Du havnet det forkerte sted.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
søn 28. aug 2022
Hvem fanden har startet det rygte???
Haraldsson drikker ikke alkohol.
Det har han fortalt. Jeg kan ikke lige finde interviewet. Men det jeg kunne finde var: https://www.dr.dk/sporten/fodbold/superliga/guldregn-og-oelbad-i-parken-i-dag-maa-den-godt-faa-god-gas
I artiklen siger han at guldfesten bliver uden alkohol.
Haraldsson drikker ikke alkohol.
Det har han fortalt. Jeg kan ikke lige finde interviewet. Men det jeg kunne finde var: https://www.dr.dk/sporten/fodbold/superliga/guldregn-og-oelbad-i-parken-i-dag-maa-den-godt-faa-god-gas
I artiklen siger han at guldfesten bliver uden alkohol.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Redigeretsøn 28. aug 2022
Auto Brugernavn 13
Hele holdet skal jo ikke skiftes ud, det er der ingen der har påpeget, men små justeringer i stedet for at bruge de samme igen, efter så hård en kamp mod trabzon, og en daramy der lige har været skadet og ikke kunne sprinte i dag. Om det havde ændret på resultatet er ikke sikkert.
Og ja der mangler den 6’er, som også er blevet nævnt herinde de sidste par dage.
Tror også at JBL kunne passe rigtig fint ind som angriber i Thorups system, en spiller der også kan bruges på de andre offensive positioner.
Hele holdet skal jo ikke skiftes ud, det er der ingen der har påpeget, men små justeringer i stedet for at bruge de samme igen, efter så hård en kamp mod trabzon, og en daramy der lige har været skadet og ikke kunne sprinte i dag. Om det havde ændret på resultatet er ikke sikkert.
Og ja der mangler den 6’er, som også er blevet nævnt herinde de sidste par dage.
Tror også at JBL kunne passe rigtig fint ind som angriber i Thorups system, en spiller der også kan bruges på de andre offensive positioner.
søn 28. aug 2022
Hvem fanden har startet det rygte???
Haraldsson drikker ikke alkohol.
Det har han fortalt. Jeg kan ikke lige finde interviewet. Men det jeg kunne finde var: https://www.dr.dk/sporten/fodbold/superliga/guldregn-og-oelbad-i-parken-i-dag-maa-den-godt-faa-god-gas
I artiklen siger han at guldfesten bliver uden alkohol.
Det udelukker vel trods alt ikke at han har været i byen?
Det virker i hvert fald som et meget random rygte at finde på.
søn 28. aug 2022
Det er lidt pudsigt at Thorup peger på spillerne og spillerne (Lerager) på det taktiske
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.