Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er godt nok nogle trælse interviews der kommer efter den her kamp…

Mon Thorup er der i morgen? Det kræver i hvert fald en ordentlig omgang mental træning det her.

Send en kontrakt til Delaney, hvor lønnen et blank. Så kan han få det han vil have.
https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-superliga/2019-2020/det-kan-jeg-ikke-sta-her-og-sige.-det-er-internt-lerager-om-fcks-superliga-problemer_vid1737007/video.shtml

Synes ikke Lerager er efter Thorup her. Det lyder som andre spillere som ikke følger det taktiske. Jeg har bare svært ved at se hvem det er hvis det ikke er dem på midtbanen?
Lerager giver jo nærmest prik det samme interview, han har givet før. Jeg tror det var efter Randers-kampen? Hvis man synes han bebrejder Thorup noget, så skal man måske lige få tjek på sit bias.

"Taktiske aspekter. Jeg synes, at vi ikke helt overholder nogle ting."

Jeg kan godt forstå frustrationen. Der var en del sekvenser i starten, hvor man prøver at presse FCN ud mod venstre stopper og bak, men hvor de spiller pænt og har en skabelon, hvor deres højre kant bliver hængende, så VK ikke går frem i pres på deres højre bak, så han står helt fri. Jeg kender ikke aftalerne, men det er da en lidt besværlig situation at løse. Og spillerne formår det ikke på banen, der kunne man godt savne en, der kan dirrigere og instruere sine medspillere. Boilesen og Zeca er vel de to eneste, der kan og gør det på holdet?
Batman Close. London W12.
Jeg er ikke selv den største Thorup fan og jeg har indtil nu troet at han var det største problem, men når man hører Lerager udtale sig idag, så kan det godt virke som om at der er nogle spillere i truppen der gør hvad der passer dem, altså at der med andre ord er en rådden kultur. Jeg skal ikke kunne vide om Lerager kun hentydede til kampen idag, men han sagde i hvert fald noget lignende ´for tiden´, altså må han mene mere end bare idag.
Er problemet i virkeligheden visse spillere i truppen og i så fald hvem kunne det være der skaber denne rådne kultur?
https://facebook.com/enchancetillasse/
Deja vu, samme snak som tidligere fra Lerager, hjalp det da de snakkede om det sidst eller skal de tage snakken hver anden kamp i SL?

Jeg kan ikke gøre mig klog på hvem han er ude med riven efter, men det står jo i kontrast til JTs interview hvor han savner ledere.. Hvis Lerager kan se noget er galt, hvorfor gør han så ikke noget mens han er på banen?

Desuden så er der tydeligvis ingen hverken fra bænken eller fra banen der svinger taktstokken, såfremt der er aftaler der ikke følges bør der være flere der hanker op, er der en voksen til stede???
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg var forhindret i at se kampen i dag, men det er vel relativt uomtvistet (kan man egentlig bøje det ord sådan...) her i tråden, at holdet mangler ledere.

Det tror jeg egentlig ikke, at hverken Thorup eller en anden træner kan ændre på. Dermed ikke sagt, at jeg har taget stilling til, om Thorup bør fortsætte eller ej. Jeg synes, at det er svært at se, om det er Thorup der ikke fungerer, eller det mere skyldes, at PC ikke har fået rettet nok op på manglerne på holdet. Nogle er rettet, men der mangler flere som kan sætte tempo, og der mangler ledere.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Jamen hvis der er spillere som ikke overholder de aftaler dom man laver, så skal Thorup vel give det konsekvenser, og starte med nogle andre spillere på banen?
Jeg tænker helt sikkert, at der er nogle spillere fra dagens startopstilling, der ikke starter næste gang.

Spørgsmålet er jo så bare, om de spillere, der ikke overholder deres del af aftalen i forhold til det taktiske, ikke gør det, fordi de bare er dovne eller ikke lige gider, ikke har benene, eller om de ganske enkelt ikke respekterer JT nok. Det kan vi jo kun gisne om.
De næste to kampe er Silkeborg og FC Midtjylland. Tror det bliver til to nederlag og dermed en fyring.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Jeg har bare svært ved at se hvem Lerager hentyder til. Tænker ikke det er Falk. VK nej. Diks? Måske. Haraldsson? Måske. Daramy? For ny. Biel muligvis han presser ofte helt alene langt foran. Kan ikke se det er Vavro eller Kocho. Claesson? Slår mig ikke som det er ham.
Annonce