Snak

Mere indhold efter annoncen
Folk på vej til Roskilde lufthavn, pga privatfly.

Fcklive er vildt i transfer vinduerne
@nande

Kan du ikke lige forklare hvorfor khoco og Vavro lukker 3 mål ind?

“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Ja hvis bare spillerne var 50% så vilde, så ville Superligaen ikke være et problem.
Enig Mads, det kunne blive voldsomt så.

Måske man skulle overveje at investere mere i vores rekruttering i stedet? PC’s vinter skud er jo helt skidt. Men jeg har en anelse om, at vores rekruttering trænger til en gevaldig opgradering
Det første mål er Vavro fejl. Han skulle have forceret Schjelderup til at skyde med sit dårlige ben mod første stolpe som Ryan dækkede. I stedet trækker han ind til sit gode ben og curler den.

Andet mål var et ungabunga mål.

Det sidste mål satsede FCK alt på offensiven og var alt eller intet. De typer af kontra vidste vi ville få da FC Nordsjælland legede AC Horsens de sidste 20 minutter.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@nande

Tak.

Det første mål er Vavro fejl. Han skulle have forceret Schjelderup til at skyde med sit dårlige ben mod første stolpe som Ryan dækkede. I stedet trækker han ind til sit gode ben og curler den.


Enig

Andet mål var et ungabunga mål.


Gad vide om Boile havde fået samme vurdering efter at have tabt sin markering og skabt en usikker situation.

Det sidste mål satsede FCK alt på offensiven og var alt eller intet. De typer af kontra vidste vi ville få da FC Nordsjælland legede AC Horsens de sidste 20 minutter.


Hvis Ankersen (og jeg beskytter bestemt ikke Ankersen, men kun en retfærdig bedømmelse) havde ladet sin markering løbe så fri i et forsvarsspil, som Vavro gør i målet til 3-0, så var han blevet høvlet ned.

Når det er sagt, mener jeg vores midtbane (når der ikke er et ordentligt anker (aka Zeca) er primær årsag til at disse situationer. Det være sig nu, som i foråret.

https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-superliga/2022-2023/highlights-fcn-udnyttede-fck-s-europaeiske-tommermaend-og-vandt-sikkert-hjemme_vid1736958/video.shtml
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Hvad stod der, dickos?

Hvad stod der, dickos?


Noget med Christian Sørensen...
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Annonce