@Matias
Ja jeg synes det er underligt. OB vender et 0-1 til 2-1 og det samme gør Viborg mod Lyngby i dag. Viborg vendte desuden også 0-1 til 4-1 mod os.
Det bør være muligt for FCK som er et tophold at kunne veksle 0-1 til en sejr.
Jeg er uforstående over at vi ikke har kunne gøre det i 1.5 år nu.
Manchester City vendte også 0-2 til 4-2 i weekenden.
Det er vildt mærkeligt at se FCK med så lavt bundniveau.
Nu møder vi så Silkeborg som også er i en spillemæssig krise med deres resultater mod Helsinki og OB. De ser mentalt ramt ud.
Ja jeg synes det er underligt. OB vender et 0-1 til 2-1 og det samme gør Viborg mod Lyngby i dag. Viborg vendte desuden også 0-1 til 4-1 mod os.
Det bør være muligt for FCK som er et tophold at kunne veksle 0-1 til en sejr.
Jeg er uforstående over at vi ikke har kunne gøre det i 1.5 år nu.
Manchester City vendte også 0-2 til 4-2 i weekenden.
Det er vildt mærkeligt at se FCK med så lavt bundniveau.
Nu møder vi så Silkeborg som også er i en spillemæssig krise med deres resultater mod Helsinki og OB. De ser mentalt ramt ud.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.