Jeg tænkte over hvordan Thorup kunne finde på at udtale sig SÅ bombastisk med så stor en kritik af de erfarne, bærende spillere i truppen, men det er selvfølgelig fordi at han ved der kommer noget erfarent og stærkt ind inden næste kamp.
Jeg tror hans kritik primært er henvendt mod Lerager, og det oplagte ligner en retur til Delaney. Hvis det sker vil Thorup ikke have flere undskyldninger.
Jeg tror hans kritik primært er henvendt mod Lerager, og det oplagte ligner en retur til Delaney. Hvis det sker vil Thorup ikke have flere undskyldninger.
Black and White Army!
"The Entertainers" er tilbage.