Behovet for en sekser og en nier er presserende, og det skal løses i dette vindue. Vi skal spille mange kampe de næste tre måneder, og Zeca kan ikke spille dem alle. Falk er håbløs som sekser, og for fanden, hvor er jeg træt af at se ham stikke et ben ud i ren alibi, når han skal agere defensivt.
Hvis rygterne om Piatek er sande, så lyder det jo lovende. Han har i hvert fald erfaring fra store ligaer, og har bevist sig som målscorer. Der ligger et VM og lurer forude også, så han skal også holde sig til ilden.
Det samme gælder JBL, der dog får sine indhop for Hoffenheim. Spørgsmålet er, om hans VM-chancer optimeres med et skifte til FCK.
Xeca kender jeg intet til, men det vil da navnemæssigt være let at integrere ham som sekser.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.