Mon dog at PC får den ide, at VK skal sælges denne sommer.
Det er nok mere hvis der kommer et højt bud, og VK også selv gerne vil.
Det er nok mere hvis der kommer et højt bud, og VK også selv gerne vil.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.