Dolberg har ikke spillet for Nice i denne sæson, da han sad ude med skade inden han blev udlejet til Sevilla, så teknisk set kunne han vel godt skifte til FCK her til vinter, da han så holder sig inden for 2 klubber på en sæson.
At det så nok ryger i kassen med urealistisk er så en anden sag, men igen en 3-5-2 med Jelert og VK som wingbacks, og en midtbane med Lerager, Claesson og Delaney, krydret med et angreb bestående af Dolberg og Cornelius, hold nu kæft det vil på papiret være voldsomt efter danske forhold
At det så nok ryger i kassen med urealistisk er så en anden sag, men igen en 3-5-2 med Jelert og VK som wingbacks, og en midtbane med Lerager, Claesson og Delaney, krydret med et angreb bestående af Dolberg og Cornelius, hold nu kæft det vil på papiret være voldsomt efter danske forhold