Snak

Mere indhold efter annoncen
@Amager

Tak for afklaring. Det var nu mest sagt i sjov, og lidt i afmagt.
fck-medløber.
Tunger@

Det vil du løse ved at gå over i en 3-5-2, og så lade backs holde de brede kanter
Hold da op de stod fri på bagerste!

Og træls tidlig advarsel til VK..
Nande Dolbergs spil berettiger ham ikke til at kunne det samme som Wind bare i højere tempo. Wind synes jeg er den bedste af de to.
Ikke at det har været decideret ringe, men niveauet skal hæves hvis det skal blive til 3 point.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Men jeg er absolut ikke vild med idéen. Der er jo en grund til han bliver slagtet for sin personlighed, i alle de klubber han har spillet i. Det startede jo allerede i Ajax.
Og hvad har han vist? Én god sæson i Ajax og et par gode kampe for landsholdet?
Der er intet der taler for han bare kommer hjem og smadre Superligaen.


Jeg takker nej tak til Dolberg. Jeg forstår stadig ikke hypen omkring ham og hans personlighed er slet ikke i FCK´s ånd.
Vavro er satme uheldig med den venstre stolpe!
Som sædvanligt dominerer Corner modstanderens midtstoppere, i en sådan grad at de må gå hårdere end reglementeret til værk, hvilket som altid er uden nogen som helst form for konsekvens...
Nu har Vavro vist snart opbrugt sin kvote af stolpeskud....

Og føj, hvor er AGF dog nogle helt igennem usympatiske hunde! Hopper og springer hver gang der er en berøring og når de selv går til stålet, så er de forundrede over at der bliver fløjtet.

Og ja, Corner kan de nærmest gå til som de vil, uden at MKK ser noget som helst.
QPR - Og ignorerer (u)tilfreds, så godt jeg kan.
Nu er MKK ved at tabe kampen. Helt som forventet.
Shit jeg havde set den der inde fra Claesson, var allerede i gang med jubel nærmest..
Annonce