Seriøst skal Mikael Andersson ikke snart til islandsk fodbold, hvor han hører til. Han er så pissehamrende irriterende at se på, han spiller så fucking hård, når FCK begår frispark og ligger og tuder og piver, når han pustes til.
Heldigvis har man ikke skulle trækkes med Nicolai Poulsen i samme grad som sædvanligt, i denne kamp. Ham fik Lerager sat på plads.
De er de to spillere jeg afskyr mest i hele Superligaen.
Sorry boys, I ved den kommer hver gang vi møder AGF...
Heldigvis har man ikke skulle trækkes med Nicolai Poulsen i samme grad som sædvanligt, i denne kamp. Ham fik Lerager sat på plads.
De er de to spillere jeg afskyr mest i hele Superligaen.
Sorry boys, I ved den kommer hver gang vi møder AGF...