Til at starte med var jeg irriteret på VAR for at de kalder offside på den, men set i bakspejlet var det den rigtige måde at hjælpe MKK på. Havde de kaldt ham ud for at se på rivet i trøjen, havde han sikkert øffet "fair spil om bolden!" og gestikuleret afvisende. Men denne her er sort/hvid, for man har selvklart indflydelse på spillet, når man flår i modstanderen. Tak, VAR, for at gå med det sikre og korrekte kald.
Batman Close. London W12.