larsen > stor angriber i løb til bagerste stolpe? det er sgu tæt på :-)
hehe din ægte far, repos var i hvert fald ikke HELT enig. kender jeg ham ret er han stadig i tvivl om vi slutter i top 6.
aab kan man sgu´da ikke regne med. de har blikket stift rettet mod 1. division.
hehe din ægte far, repos var i hvert fald ikke HELT enig. kender jeg ham ret er han stadig i tvivl om vi slutter i top 6.
aab kan man sgu´da ikke regne med. de har blikket stift rettet mod 1. division.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg
og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.