Ha ja, få PC lavet et tilsvarende vindue som sidste vinter, så bliver det nok ikke det vilde
Snak
Redigeretman 14. nov 2022
Tipsbladet spår et stille vindue for os.
Men hvad regner vi egentlig med? Vi er vel alle ret “sikre” på, at Delaney kommer. Medmindre han selvfølgelig brænder VM af.
For andet der skal ind, skal jo være “stjernen” da vi må sige at være ret godt dækket ind på talentsiden
Men hvad regner vi egentlig med? Vi er vel alle ret “sikre” på, at Delaney kommer. Medmindre han selvfølgelig brænder VM af.
For andet der skal ind, skal jo være “stjernen” da vi må sige at være ret godt dækket ind på talentsiden
Tre spillere forventer jeg. En central forsvarsspiller, en central midtbanespiller samt én, der både kan spille kant og angriber.
Buddene herfra er James Gomez, Delaney og JBL.
Så skal vi af med følgende:
Johnsson
Ankersen
Karamoko
Mukairu
Babacar
Buddene herfra er James Gomez, Delaney og JBL.
Så skal vi af med følgende:
Johnsson
Ankersen
Karamoko
Mukairu
Babacar
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Redigeretman 14. nov 2022
100 p enig Repos
Og dog, jeg ville holde på Kalle til vi ved om en af målmandskanonerne skydes af. Og de to kan vi godt ende med at sælge en af.
Og dog, jeg ville holde på Kalle til vi ved om en af målmandskanonerne skydes af. Og de to kan vi godt ende med at sælge en af.
man 14. nov 2022
JBL kommer ikke, før han har børn, der skal starte i dansk skole. Det kan jeg garantere
man 14. nov 2022
Jeg er ikke sikker på Gomez, falder han ikke lidt i samme kategorina som Valdemar Lund og Amundsen-Day, jeg mener presset i programmet aftager jo vildt her i foråret, og så står vi med Vavro, Khocholava, Lund, Boilesen ( tilbage til sommer) og så Gomez samt Amundsen-Day, som vel snart skal op og snuse til A-truppen.
Kan Gomez hentes for billige penge, så vil det næsten være bedre at lade ham blive i ACH
Kan Gomez hentes for billige penge, så vil det næsten være bedre at lade ham blive i ACH
Redigeretman 14. nov 2022
sku´ man hente thelander bare for at puste til gløderne i aalborg?
nåja og nu vi snakker midtbane så vil jeg bare lige pointere at nicolaj thomsen SMADRER kasser ind for b93 i 2. division.
nåja og nu vi snakker midtbane så vil jeg bare lige pointere at nicolaj thomsen SMADRER kasser ind for b93 i 2. division.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg
og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
man 14. nov 2022
Nej tak til Thelander og da slet ikke bare for at pisse AaB af. De har også nok at kæmpe med der ;-)
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Redigeretman 14. nov 2022
thelander er ikke nogen dårlig forsvarer at have som nr 3/4.
jeg ville heller ikke selv vælge ham men det har mere at gøre med profilen. jeg synes vi langsomt skal prioritere de her mere spillende center forsvarer med lidt fart i stængerne. så vil jeg hellere ofre højden på den ene af starterne (den har vi en del af i vavro/kocholava).
thelander < scholz hvis vi absolut skal hive en tidligere suppe stoppe hjem. ham var der lidt mere bold i.
noget helt andet skal vi så have daramy som straffeskytte i stedet for fx. claesson? man kan sige hva´ man vil om kvaliteten af det alt sammen men formuleret på en pæn måde tager han da ansvar ifht. at få afsluttet og går ikke og gemmer sig.
jeg tror det ville passe ham rigtig fint personligt og allerede der er straffe sparks skytter godt hjulpet, vil jeg vove at påstå.
jeg ville heller ikke selv vælge ham men det har mere at gøre med profilen. jeg synes vi langsomt skal prioritere de her mere spillende center forsvarer med lidt fart i stængerne. så vil jeg hellere ofre højden på den ene af starterne (den har vi en del af i vavro/kocholava).
thelander < scholz hvis vi absolut skal hive en tidligere suppe stoppe hjem. ham var der lidt mere bold i.
noget helt andet skal vi så have daramy som straffeskytte i stedet for fx. claesson? man kan sige hva´ man vil om kvaliteten af det alt sammen men formuleret på en pæn måde tager han da ansvar ifht. at få afsluttet og går ikke og gemmer sig.
jeg tror det ville passe ham rigtig fint personligt og allerede der er straffe sparks skytter godt hjulpet, vil jeg vove at påstå.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg
og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.