Snak

Mere indhold efter annoncen
Mon de kunne finde på at sælge Stamenic? Jeg synes vi har mange centrale midtbanespillere, hvis vi skal have Delaney også.
Især hvis man stædigt holder fast i at Falk skal spille centralt også, hvilket det lader til.
sys faktisk ikke vi skal holde fast i falk hvis vi rent faktisk henter delaney.

han skal have sit amerikanske eventyr hvis der er nogen der vil give ham det.

og det har ikke noget at gøre med at jeg ikke sætter pris på ham eller alt hva´ han har gjort for os. det er noget med alder, skades frekvens, løn ( delaney bliver dyr og falk er en af de få steder man virkelig kan hente noget ind) og i sær relevans at gøre.

delaney skal selvfølgelig starte hver gang og det skal lerager også. det efterlader realistisk set kun 1 plads på den midtbane og det er en defensiv balancespiller som falk aldrig bliver.
hvis han fortsætter med at være så skadet som han er får han ikke nær så stor en rolle fremadrettet og så bliver det en rigtig høj løn får en kulturbærer og en god indskifter der er til rådighed 50% af sæsonen.
vi har stamenic og clem der er på vej frem plus et par islændinge der også kan spille de offensive centrale pladser.
jeg kan slet ikke se falk være relevant på fløjene desværre. det er efterhånden mange år siden.

i forhold til stamenic synes jeg han skal have mindst en sæson mere. det er lige som om han ikke helt har fundet sin rolle på holdet endnu men jeg kan ikke andet end at se noget spændene i ham som er anderledes end de fleste af vores andre talenter.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
Don´t be arrogant. Neestrups advarsel til spillerne, efter sejren over AGF i går. We can do it (mesterskabet, går jeg ud fra), but don´t be arrogant.
Kunne Scheldrup ikke være helt vild at få?
Jeg så meget gerne at vi fortsætter med at sætte os stærkt på skandinaviske talenter.
Jeg har virkelig synes Bergmann har svunget meget - men han bruges altså også mange steder på banen - jeg kunne måske også ønske mig en udlejning af ham? Han er et kæmpe talent og jeg er pjattet med det han kan og det han har som potentiale.
Der er ingen chance for, at vi henter Schjelderup. Han skulle have valgt os, den gang han valgte FCN.

Men jo, det kunne være lækkert at kunne hente ham.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
man ku´ plukke et helt par stykket fra fcn og bare sige et stort fedt jatak

men vi skal ha´ dem inden de får fingrene i dem. de sælger ikke en profil for under 50 millioner.

edit: præcis dickos
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
nu har han selv udtalt det ikke er en mulighed men alternativt skulle man forhandle direkte med brentfort om bidstrup.

det ville være at gå fuld bayern hvis man ku´ gøre det i januar vinduet :>
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
Nicolaj Thomsen er også alt for god til at spille 2. division. Det er jo en Superligaspiller i bedste alder. Hvis hans karriere havde udviklet sig som håbet, havde han jo været fast del af landsholdet og spillet i en stor liga i udlandet.

Selvom Delaney kunne være fantastisk at få til klubben, så er det sgu lidt synd for Lerager..
Ift FCN spillere, så tror jeg ikke at de vil sælge til FCK når stillingen er som den er

Det bedste som FCK/PC kan gøre er at få de kontakter de har til at skabe rygter om de bedste FCN spillere, som så får en klub der ellers har været afventende til at springe til og købe en fra Nordsjælland her til Januar. Hvis man kan "sørge" for/være medvirkende til at de mister et par nøglespillere, så ser det anderledes svært ud fra dem i foråret
Is it cold in his shadow?
Ja, selvom jeg har glædet mig til at han kommer tilbage siden han forlod os, så er sandheden jo bare at vi ikke rigtigt mangler Delaney.
Det ville sgu også være synd for Clem.
Annonce