Redigeretman 14. nov 2022
sys faktisk ikke vi skal holde fast i falk hvis vi rent faktisk henter delaney.
han skal have sit amerikanske eventyr hvis der er nogen der vil give ham det.
og det har ikke noget at gøre med at jeg ikke sætter pris på ham eller alt hva´ han har gjort for os. det er noget med alder, skades frekvens, løn ( delaney bliver dyr og falk er en af de få steder man virkelig kan hente noget ind) og i sær relevans at gøre.
delaney skal selvfølgelig starte hver gang og det skal lerager også. det efterlader realistisk set kun 1 plads på den midtbane og det er en defensiv balancespiller som falk aldrig bliver.
hvis han fortsætter med at være så skadet som han er får han ikke nær så stor en rolle fremadrettet og så bliver det en rigtig høj løn får en kulturbærer og en god indskifter der er til rådighed 50% af sæsonen.
vi har stamenic og clem der er på vej frem plus et par islændinge der også kan spille de offensive centrale pladser.
jeg kan slet ikke se falk være relevant på fløjene desværre. det er efterhånden mange år siden.
i forhold til stamenic synes jeg han skal have mindst en sæson mere. det er lige som om han ikke helt har fundet sin rolle på holdet endnu men jeg kan ikke andet end at se noget spændene i ham som er anderledes end de fleste af vores andre talenter.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg
og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.