Snak

Mere indhold efter annoncen
Skyldes det ikke primært skader ??, når men han kan jo stadig hente 4-5 gange så meget som vi kan tilbyde i England
Han har misset ca 40 kampe de seneste 3 år pga. skader. Han har døjet med knæskader hele karrieren og fik også den der ACL skade i en tidlig alder som Zeca er ramt af hvor man er ude et helt år.

Men når han ikke er skadet er han en fremragende spiller.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
David Datro Fofana
19 år - Molde (Kontrakt til dec. 24)
VW-ANC-HWs
Han er en dribler der laver mange lækre ting, men er ikke en splejs. Er glad for spil langs jorden.
Har scoret 15 mål og lavet 5 assist for Molde.
https://youtu.be/gYJRG1POnNA

Måske en god allround løsning ifht hvad vi mangler, og stadig en investering med mere potentiale (forhåbentligt).
Kan tiltænkes som erstatning for Daramy, og så har han et halvt år til at vænne sig til FCK inden det rigtigt er på hans skuldre.

Hugo Vetlesen
22 år - Bodø (Kontrakt til dec. 23)
8/10 type
Godt langskud, virker som en slider, med et godt blik for spillet.
16 mål og 12 assist.
https://youtu.be/H3zSMSj9oRw
Potentielt alternativ til Delaney.

Begge to koster vel imellem 30-40 mio.
Ola Solbakken fra samme Bodø forlader dem her til vinter på en fri transfer 11 mål og 9 oplæg i 32 kampe i år, kan spille både højre og venstre kant
Solbakken 99.9% kommende Roma spiller
Is it cold in his shadow?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vetlesen er en god spiller, men mere Falk end Delaney på den centrale midt
Is it cold in his shadow?
jeg husker delaney som en box til box fucking power spiller med et rigtig løvehjerte.

hvis hans alder i dag har begrænset hans arbejds område på en måde der gør han nærmest er en til med lerager, ifht arbejds område og løb.
hvad vil vi så reelt med ham? lerager er vel sammen med grabara vores vigtigste mand pt.

skal han sælges?
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
Lerager kan blive skadet. Det samme kan Delaney. Mon ikke der er plads til dem begge.
Jeg tror faktisk (som en anden nævnte), at en midtbane bestående af Lerager og Delaney vil splitte ligaen. Det kan godt være ingen af dem er født sekser. Men de burde begge kunne agere sekser, hvis den ene søger boksen. Det burde de både være kloge og gode nok til.
Hvis en Clem eller en Stamenic er gode nok som seksere i FCK. Så er Lerager og Delaney også, selvom det ikke er deres naturlige plads.
Hugo veltsen ligner en ung Falk som er farligere foran mål end Falk.
Jens Petter Hauge
Erik Botheim
Patrick Berg

Fra Bodø/Glimts mesterskabssæson.

Alle tog til top 5 ligaer uden nogen succes.

Patrick Berg nåede kun et halvt år i Frankrig så købte Bodø/Glimt ham tilbage.

Jens Petter Hauge var et smut til AC Milan, så til Frankfurt og nu er han lånt ud til Belgiske Gent hvor han også er en kæmpe fiasko. 118 sølle minutter i ligaen er det blevet til indtil videre i denne sæson.

Erik Botheim får heller ikke meget spilletid i Italienske Salernitana.

___________________________________

Udover det så har CV massehentet spillere fra den Norske liga til Brøndby og ikke en eneste af dem har slået igennem.

Vi taler:

Heggheim
Sebulonsen
Joe Bell
Börkeeiet

Det de har hentet fra Sverige har heller ikke været en succes.

Carl Björk
Fallenius
Wikström
_____________________________________

Amoo og Chilufya brændte også den Svenske liga af men har været ringe i Danmark.

Isak Johannesson har heller ikke været pengene værd overhovedet.

Vi skal generelt holde os fra Norge og Sverige. Det er stortset kun nitter.

Så et kæmpe nej tak fra mig af til Fofana og Vetletsen. Spild af 30-40m DKK.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce