Casper Tengsted ligner en verdensstjerne deroppe. Bevares han var da god nok for Horsens men ikke 15 mål i 14 kampe god.
Snak
Redigeretman 21. nov 2022
@Plankeværket
Præcis. Minder meget om Kasper Junkers skifte fra AC Horsens til Norge hvor han blev ligatopscorer med 27 mål i 25 kampe.
Der er ingen af de Norske ligatopscorere de seneste mange år der spiller i store klubber og fået succes.
Brøndbys Ohi var også tidligere Norsk ligatopscorer med 27 mål. Men han kommer aldrig op i nærheden af det antal i den Danske liga selvom han er en fin spiller.
Carlo Holse som vi kender leverer også meget fine stats i Norge. Det er bare en nemmere liga hvor der er større forskel på top og bundholdene.
Præcis. Minder meget om Kasper Junkers skifte fra AC Horsens til Norge hvor han blev ligatopscorer med 27 mål i 25 kampe.
Der er ingen af de Norske ligatopscorere de seneste mange år der spiller i store klubber og fået succes.
Brøndbys Ohi var også tidligere Norsk ligatopscorer med 27 mål. Men han kommer aldrig op i nærheden af det antal i den Danske liga selvom han er en fin spiller.
Carlo Holse som vi kender leverer også meget fine stats i Norge. Det er bare en nemmere liga hvor der er større forskel på top og bundholdene.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
man 21. nov 2022
Spillere kan jo sagtens komme fra ligaer dårligere end den danske, og stadig være profiler for os.
Man skal bare ikke lade sig forblænde af offensive stats fra den norske liga.
Man skal bare ikke lade sig forblænde af offensive stats fra den norske liga.
Redigeretman 21. nov 2022
Sagtens.
Men det er vigtigt at man kigger på selve spilleren og ikke bare stats.
Bodø/Glimt ligesom Silkeborg har bare en spillestil der er så indøvet at de får det maksimale ud af spillerne.
I FCK skal vi have spillere der også kan noget på egen hånd. Et perfekt eksempel er Robert Skov der var helt unik på frispark.
Men det er vigtigt at man kigger på selve spilleren og ikke bare stats.
Bodø/Glimt ligesom Silkeborg har bare en spillestil der er så indøvet at de får det maksimale ud af spillerne.
I FCK skal vi have spillere der også kan noget på egen hånd. Et perfekt eksempel er Robert Skov der var helt unik på frispark.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
tirs 22. nov 2022
Jeg har længe efterlyst at vi forsøgte os på Erik Botheim - og hvis chancen er der, så synes jeg vi skal slå til.
Da F.C. København tirsdag aften vandt over Galatasaray S.K. i UEFA Champions League og samtidig kvalificerede sig til 1/8-dels finalen i UEFA Champions League, forventer PARKEN Sport & Entertainment A/S nu et resultat før skat på 430 til 445 mio.kr
Redigerettirs 22. nov 2022
I afsnittet med Neestrup (FCK har lagt 3 episoder op)
Så fortæller han lidt om vinter transfervinduet.
Det lyder til at det bliver forholdsvis stille. Der bliver mere talt om en udrensning i truppen.
Vi ønsker alle en angriber i FCK. Men det er jo klart at når man har Cornelius, Orri Oskarssson, Babacar og Karamoko til 1 position. Så bliver man nødt til at sælge før man kan købe.
Vi har ikke Europæiske kampe mere så jeg tror godt Cornelius kan holde til 15 Superliga kampe og nu har Orri Oskarssson fået hul på bylden.
Så fortæller han lidt om vinter transfervinduet.
Det lyder til at det bliver forholdsvis stille. Der bliver mere talt om en udrensning i truppen.
Vi ønsker alle en angriber i FCK. Men det er jo klart at når man har Cornelius, Orri Oskarssson, Babacar og Karamoko til 1 position. Så bliver man nødt til at sælge før man kan købe.
Vi har ikke Europæiske kampe mere så jeg tror godt Cornelius kan holde til 15 Superliga kampe og nu har Orri Oskarssson fået hul på bylden.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
tirs 22. nov 2022
Vi ønsker alle en angriber i FCK. Men det er jo klart at når man har Cornelius, Orri Oskarssson, Babacar og Karamoko til 1 position. Så bliver man nødt til at sælge før man kan købe.
Er det klart?
Vi mangler en angriber ligegyldigt om PC kan rydde op i hans fejlkøb eller ej.
At truppen kommer til at afspejle mandens evne til at løse vores spillermangler er selvfølgeligt pinligt, men det er sgu ikke noget vi skal miste et mesterskab pga.
tirs 22. nov 2022
Der skal en solid angriber ind, og så er jeg også lidt fløjtende om Karamoko og Babacar stadig er i truppen
tirs 22. nov 2022
Forhåbentlig ikke mere slemt end at det bare sikrer en transfer af ham til FCK, nu når det ser ud til VM allerede desværre er slut for ham
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.