Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg kan godt lide ham Laiduni, det er da en spiller der fylder noget.
Et halvt år tilbage på kontrakten i Ungarnske Ferencvarosi.

Ham er der nok nogen der samler op efter det her VM hvis hans kamp idag er sigende for hans niveau.
Delaney kan vel være nok så god, men vi skal da ikke have en skadet spiller ind i truppen eller som ofte løber ind i skader.
Vi må lige se hvor galt det er.
Men det er klart at han har en flot kontrakt i Sevilla der løber helt indtil 25´, hvis han skal igennem en træls skadesperiode så er det jo i alles interesse at han bliver hvor han er indtil han er ovenpå igen.
Er det klart?
Vi mangler en angriber ligegyldigt om PC kan rydde op i hans fejlkøb eller ej.
At truppen kommer til at afspejle mandens evne til at løse vores spillermangler er selvfølgeligt pinligt, men det er sgu ikke noget vi skal miste et mesterskab pga.

Kan du ikke lige sælge den til et top talent eller en spiller i sin bedste alder, at et hold som spiller med en angriber, kan bruge ham når de har en landsholds angriber i Cornelius og et stort talent i Orri at kæmpe med om den ene plads.
Altså det kan vi jo, så det burde ikke være så svært.
Orri burde iøvrigt få en udlejning.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
PC for en uge siden - det var ærgeligt at vi ikke fik Peter Olayinka, men han gennemgik jo en operation, så vi havde ret i hans "medical"

Transfermarkt
Peter Olayinka, kontrakt udløb juni 2023

Så må PC jo tage flyveren til Prag, forhandle en kontrakt på plads, og så snakke med Slavia om man ikke kan finde ud af at smide lidt kr her til januar - og så har man spilleren til venstre kanten når Daramy smutter retur til Ajax og erstatningen til når Cornelius ikke lige kan spille som frontangriber
Is it cold in his shadow?
Orri Oskarssson har lige scoret 3 mål her mellem d. 16 og 22 November for Island u19 i deres kvalkampe mod Skotland og Kazakhstan.

Det interessante var at det var som 10´er og venstrekant.

Jeg synes ikke han bør lejes ud.

Cornelius ser frisk ud og bør kunne spille 15 Superliga kampe i foråret og Orri Oskarssson kan få pokalkampene da der er dobbeltopgør.

Han passer på strategien om stjerne og talent. Det giver slet ikke mening at leje ham ud.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Og så trækker det op til et brud mellem JBL og Hoffenheim, så kan kærligheden da også genoptages der, han passer vel ind som spilleren der både kan bruges på kanten og centralt i angrebet
Det er fint at Orri får banket mål ind på u-niveau, og at han passer ind i den nye strategi, men for mig må det sportslige ikke ofres på strategiens alter, forstået på den måde at er talenterne ikke bagt færdige til A-holdet og et alternativ, så må man løse det på en eller anden måde indtil talentet er klar.

Jeg siger ikke at PC skal skyde 50 millioner efter en afløser for Corner, men det må kunne løses med noget lejeaftale
Omvendt henter vi næppe ni point på Farum i 15 kampe.
fck-medløber.
Annonce