Snak

Mere indhold efter annoncen
Heller sådan en chance, end Babacar, Singh, Mukairu osv. den er billigere og langt mindre forventninger
Rayan Phillipe har fortalt han har interesse fra Bundesligaen og den Belgiske liga.

Han har spillet i Ligue 1 i Frankrig og på Frankrigs u20 landshold så helt ukendt er han ikke.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
For den gængse dansker, så er han nok ikke lige en spiller man følger så tæt, men det er da klart at for folk der arbejder med fodbold til dagligt, så dukker hans navn nok løbende op i diverse programmer, hvor hans stats bonger ud
At være med i 30 mål på12 kampe er ihvertfald uhørt på professionelt plan også selvom ligaen er dårlig.

FC Dudelange 91 røg ud til Malmö i denne sæson. Men fik uafgjort mod dem i en af opgørende.

I 19/20 sæsonen var de faktisk i Europa League gruppespillet. De vandt over APOEL og fik uafgjort mod Qarabag.

Et andet hold Niederkorn spillede uafgjort mod Rangers i 2019.

Luxembourgs landshold har kun tabt 3 af deres 10 landskampe i 2022 hvilket er imponerende. Bla. Uafgjorte mod Tyrkiet, Ungarn og Bulgarien og sejre mod Færøerne og Litauen.

Jeg kender ikke til niveauet. Men der er ihvertfald interesse fra større ligaer end den Danske og det kunne være en fed lottokupon at hente.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Det er da ikke ret længe siden du argumenterede imod at hente spillere der brændte igennem i Sverige og Norge.

Mon ikke spillere der ligger i toppen af diverse søgninger er kendt af de fleste.
fck-medløber.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det nemmeste er jo at have lidt af alle holdninger. Så får man ret på et tidspunkt.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Vi har allerede købt en ukendt 22-årig fransk offensivspiller i år, det må være alt rigeligt.
Batman Close. London W12.
Er der nogle til VM der falder i øjnene der kunne være interessante for os?
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/afsloering-mathew-ryan-forlader-fck-til-januar/9526910

Så var vi mange der tog fejl af hvilken keeper der forlader os i vintertransfervinduet.
FCK Arsenal
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/afsloering-mathew-ryan-forlader-fck-til-januar/9526910

Så var vi mange der tog fejl af hvilken keeper der forlader os i vintertransfervinduet.


Det vil være ærgerligt, han er dygtig og kan sagtens være 1. målmand for os i flere år fremadrettet. -Grabara skal bare sendes afsted til højestbydende..
Annonce