Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er da komplet ligegyldigt. Det er håbløse udtalelser og på Ingen måder okay.

Specielt ikke, at hænge Kim ud på den måde. Han har været professionel. Men det her, er voldsomt uprofessionelt
Derudover har han været yderst professionel imens han har været i klubben og kommer først med kritikken efter Superligaen og Pokal kampene er spillet færdigt i efteråret.

Det er jo ikke ligesom Lössl som skabte splid midt i det hele.


Af ren nysgerrighed, hvordan ved du så at Ryan har været meget mere professionel end Lössl var?

Begge er umiddelbart kommet med udtalelser hvor de virker ret pissed og føler sig røvrendt. Alt derfra er vel ret spekulativt, medmindre du decideret ved hvad der internt er foregået i de to klubber?

Er det udelukkende timingen af udtalelsen du vurderer det ud fra?
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Ja timingen.

Efter Lössl udtalelser skulle træner og spillere forholde sig til det hele tiden. Medierne drev rov på historien og det tog for meget fokus. Det har måske påvirket præstationerne.

Men det har det ikke i FCK.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Det har hele tiden været planlagt at han skulle væk til Januar.

Det baserer du jo udelukkende på en udtalelse fra hans agent, og agenter er notorisk fuld af løgn og spin.
Nej jeg skrev selv at jeg regnede med at han ville være væk til Januar da vi hentede ham grundet længden på kontrakten. Man giver ikke så lav en kontraktlængde hvis man har fremtidsplaner med spilleren.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der kan have været mange grunde til hvorfor Ryan kun fik to år. Måske at han hellere ikke selv var klar på at binde sig 4 år til Superligaen, når man har spillet mange år i PL og La Liga. Derudover vidste FCK nok hellere ikke helt hvad planen skulle være med ham på længere sigt udover at erstatte Grabara i efteråret som jeg nu tror der hele tiden har været en plan om at beholde til sommer ihvertfald.

Husker en Grabara udtalelse om at han ingen steder skulle hen og det var et måned eller to før han brækkede kæben osv.

Iøvrigt. Ryan’s agent sagde at det hele tiden har været planen at Ryan skulle væk til Januar. Hvis det er rigtigt: Hvorfor f**** skulle FCK så ikke smide ham på bænken ligeså snart at Grabara var klar?

Vi har kontrakt på ham i halvanden år igen, og som målmand under VM, forventer jeg minimum 20 mio.kr ellers må han blive. Og kan sagtens overtales til at minimum skal være 30.mio kr. hvad tænker i at man kan få for ham?
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Jeg tænker ikke 30 mio er urealistisk for en VM keeper.
Jeg tror dog der er frikøbsklausul i vores aftale.
Jeg tænker 30 mio. er et meget godt bud, for beløb lavere end det er hans sportslige værdi større end hans transferværdi.
Mon ikke også det er til at forlænge hans kontrakt hvis vi ønsker det, måske ikke lige nu, ovenpå VM, men om 1½ år når hans kontrakt udløber og han er 32, har han så bedre muligheder end at blive i FCK?
Til den tid er Grabara vel også væk.
Det sgu skidt. I det mindste må Ryanair stige noget i pris.
Og corner blev ikke skadet.
Annonce