Jeg har nu også hele tiden tænkt, at både vi og Ryan havde en ide om, at han nok skulle videre denne vinter. En kontrakt på to år gav det ligesom væk, og jeg undrede mig over de der mente, at det var fordi Grabara skulle sælges denne vinter.
Ryan vil være fantastisk at have som reservemålmand, niveaumæssigt får vi nok ikke bedre, men det gider han jo forståeligt nok ikke at værre.
Så skaffede han os et Champions League-gruppespil, og han indbringer vel en fornuftig transfersum. Det var heldigt, at han var en mulighed da Grabara blev skadet, og godt at man fik landet ham.
Ryan vil være fantastisk at have som reservemålmand, niveaumæssigt får vi nok ikke bedre, men det gider han jo forståeligt nok ikke at værre.
Så skaffede han os et Champions League-gruppespil, og han indbringer vel en fornuftig transfersum. Det var heldigt, at han var en mulighed da Grabara blev skadet, og godt at man fik landet ham.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.