Og Jellert til backen, ikke?
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.
Jeg føler mig hårdt ramt af, at jeg ikke spiller i øjeblikket i forhold til det, som jeg har vist, siden jeg kom til klubben. Jeg føler lidt, at det er politiske grunde, der gør, at jeg ikke spiller
Jeg kender ikke motivet fra klubben, jeg spekulerer kun. Jeg ved ikke, om det er, fordi de ønsker at få Kamil til at spille mere i et forsøg på at sælge ham for et højere beløb. Men der er helt sikkert snak om, at det er det, der foregår. Det går hårdt ud over mig, og jeg føler, jeg fortjener at spille.
Must have been politics, for sure😏