Altså. Det er lidt sjovt skrevet.
Men Grabara skulle have ladet værre. Det er for dumt, når det ikke er andet end fladpandet hån. Grabara har i øvrigt, som vel alle målmænd, også haft uheldige situationer ved mål imod.
Det virker ganske fornuftigt, at en af dem skal videre nu, så der forhåbentlig kommer lidt ro på.
Men Grabara skulle have ladet værre. Det er for dumt, når det ikke er andet end fladpandet hån. Grabara har i øvrigt, som vel alle målmænd, også haft uheldige situationer ved mål imod.
Det virker ganske fornuftigt, at en af dem skal videre nu, så der forhåbentlig kommer lidt ro på.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.