Toon Toon
Hvis Grabara ikke har haft konkurrence i AGF, så har du jo der forklaringen på hvorfor det ikke kom til udtryk.
Det betyder jo hellere ikke at han ikke var den samme type mens han var i AGF.
Iøvrigt kan det jo sagtens have kommet til udtryk i AGF, og det var der jo også rygter om, som man også kunne læse i nogle tråde herinde. Vi ved det bare ikke, hvis ikke det er i medierne.
Der er dog kommet nogle ting ud mht. Nicolai Poulsen og Grabara som ihvertfald ikke var gode venner mens de spillede sammen
Hvis Grabara ikke har haft konkurrence i AGF, så har du jo der forklaringen på hvorfor det ikke kom til udtryk.
Det betyder jo hellere ikke at han ikke var den samme type mens han var i AGF.
Iøvrigt kan det jo sagtens have kommet til udtryk i AGF, og det var der jo også rygter om, som man også kunne læse i nogle tråde herinde. Vi ved det bare ikke, hvis ikke det er i medierne.
Der er dog kommet nogle ting ud mht. Nicolai Poulsen og Grabara som ihvertfald ikke var gode venner mens de spillede sammen
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.