Snak

Mere indhold efter annoncen
JBL har ikke vist meget i hans senior karriere men er også helt sikker for, at vi tager forsøget med ham, men jeg er ikke ligeså sikker på at det er en god handel som jeg var tidligere.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Jeg så også gerne JBL i FCK. Orker bare ikke det show igen.
Efter Dolberg fik konstateret Sukkersyge 1 sidste år har han været dårlig.

Det er den værste version han har fået hvor kroppen ikke producerer insulin. Insulin er det hormon der optager sukker (glucose) ind i cellerne som er energi til kroppen.

Symptomerne er træthed fordi man ikke har energi og store vægttab fordi kroppen så forbrænder fedt og muskler i stedet for.

At få insulin indsprøjtninger og meget nøje kost er et fuldtidsjob når man dyrker motion. Man kan stadig dyrke sport på højt niveau men det har store begrænsninger.

At Dolberg virker træt og doven på banen skyldes hans sygdom. Men ældre angribere som Zlatan, Giroud og Benzema løber heller ikke så meget. Så Dolberg bliver nødt til at udvikle sit spil så han bliver en fox in the box.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Og jeg ser ikke JBL i FCK for den pris og den løn det kommer til at koste. Mål og assists har været meget begrænset for ham og det er det vi har mest brug for i FCK.

Vi har ikke brug for endnu en spiller der kan meget men ikke mål og assists.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Nande@

derfor vil en lejeaftale vel give god mening, så kan FCK dække en del af hans løn, og til sommer har han 1 år tilbage, så mon ikke man kan finde en fornuftig løsning på en transfer
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vil du så have JBL på bænken? Fra denne vinter til sommer? Det tror jeg ikke han er interesseret i.

Daramy har sat sig på venstrekanten og Cornelius på angriber positionen.

En venstrekant bliver først aktuel når Daramy tager tilbage til Ajax næste sommer når lånet afsluttes.

Havde det været fra sommer til efterår med Europæisk havde det været en anden snak.

Nu kommer vi ind i et meget let kampprogram fysisk mæssigt.
_______________________________

Først og fremmest har vi 7 testkampe.

Det vil være oplagt at se Sahsah an. Traditionen tro hiver FCK nye talenter op i vinteren.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Det er den værste version han har fået hvor kroppen ikke producerer insulin. Insulin er det hormon der optager sukker (glucose) ind i cellerne som er energi til kroppen.

Symptomerne er træthed fordi man ikke har energi og store vægttab fordi kroppen så forbrænder fedt og muskler i stedet for.

At få insulin indsprøjtninger og meget nøje kost er et fuldtidsjob når man dyrker motion. Man kan stadig dyrke sport på højt niveau men det har store begrænsninger.


Det her er simpelthen en omgang bræk at lukke ud.

Hvis man har diabetes1, så er man ganske rigtig afhængig af insulin, da din bugspytkirtel ikke længere producere det. Så langt er jeg enig.

Hvis du har et for højt blodsukker, så vil dine symptomer blandt andet være træthed. Hvis du har lavt blodsukker, vil det ikke være et af symptomerne.

Sport og motion vil have en positiv indvirkning på dit blodsukker, og vil få det til at falde. Du kan få en sensor, som sidder på din arm og som du kan scanne med din telefon for at få dit blodsukker, og så justere din mad derefter. Et insulin stik tager måske 25 sekunder inklusiv scannet, og du kan sagtens spise som et almindeligt menneske ville spise. Der er ikke noget som er forbudt, det er blot et spørgsmål om mængden af insulin du tager.

MvH En konkurrence crossfitter, som har haft diabetes1 i 20 år.
Få det gamle bold.dk tilbage
@Fark

Du har haft diabetes 1 i 20 år.

Dolberg har haft diabetes 1 i 1 år.

Jeg baserer egentlig det hvad Overlæge Jens Juel Christensen sagde da Dolberg fik konstateret diabetes 1.

Det første han sagde er at Diabetes 1 er en uddannelse.

Man kan ikke sammenligne Diabetes 1 patient som har fået det som barn og har inkorporeret det i sin livsstil og så sammenligne det med en der får det i 20´erne og skal ændre helt om på hverdagen.

Konklusionen er at man stadig kan spille på højt niveau. Det bliver bare sværere.

Dolberg har ikke spillet godt efter han har fået konstateret det. Det kommer nok til at tage noget tid at vænne sig til sygdommen.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Man kan ikke sammenligne Diabetes 1 patient som har fået det som barn og har inkorporeret det i sin livsstil og så sammenligne det med en der får det i 20´erne og skal ændre helt om på hverdagen.


Bestemt ikke, personen i 20´erne skal også have det ind i sin hverdag. Men mon ikke Dolberg har mulighed for at få råd og vejledning fra kompetente folk til at klare dette? Hvis ikke klubbens selv har folk ansat til at hjælpe deres aktiver, så kunne han nok selv hyre en..

Om sygdommen er skyld i hans formnedgang er rent gætteri men selvfølgelig ikke umuligt.
Ja det er gætteri. Men det er en underlig case med Dolberg.

Han er 25 år og burde være i storform. Det kan sagtens være det er en blanding af det hele.
JBL er 24 år og burde også være i god form.

Men måske toppede de begge bare i en meget ung alder og det var det?
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce