Jeg håber ikke at VK smutter før han har været med til at spille os i ChL igen :), men der kan jo måske allerede til vinter komme så store bud, at det er noget klubben skal overveje, et bud fra min side er at kommer der et bud på 75 millioner og derover, så bliver han solgt