Snak

Mere indhold efter annoncen
Men dog en svækkelse.
fck-medløber.
Lige på keeper posten ser jeg det ikke som den helt store svækkelse, der er andre positioner hvor det havde været mere kritisk
Men vil Ryan blive?
Det kan jo godt blive et problem, omvendt må de gøre det lidt nemmere for alle hvis Grabara bliver skudt af, og i sidste ende så har han en kontrakt frem til 25
Har du ret i.

Kan lige forestille mig, at man sælger Ryan og der så kommer et godt bud på Grabara og han så ryger også. Så står vi i en træls situation
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Andreas Dithmer skal ikke stå fast. Men jeg har forventninger om at han snart bliver reserve keeper.

Han er et enormt talent og mange storklubber har ham på radaren.

Håber han kommer til at stå i nogle af de 7 test kampe vi spiller i vinterpausen.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Modric er €10m værd på Transfermarkt. Skal vi ikke købe ham 😜 PC sagde vi havde råd til de priser hvis det var den rette hahaha
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Vi skulle ifølge rumænske medier være ude efter Adrian Sut til den defensive del af midten, og pas aner intet om fyren, samme medie har ham også på radaren i Trabzon og Genk
Kan læse mig frem til at han kun har et halvt år tilbage af sin kontrakt i klubben og at Trabzonspor er villige til at betale €2m men at klubben kræver €3m.

Men med et halvt år tilbage kan han jo frit forhandle med andre klubber. Han kan jo i princippet forhandle med FC København uden deres tilladelse.

Han er en defensiv midtbanespiller og en defensiv midtbanespiller er hvad vi mangler. Så spiller profilen passer til os.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Og det udelukker vel Delaney?
Annonce