Redigerettirs 13. dec 2022
Kan læse mig frem til at han kun har et halvt år tilbage af sin kontrakt i klubben og at Trabzonspor er villige til at betale €2m men at klubben kræver €3m.
Men med et halvt år tilbage kan han jo frit forhandle med andre klubber. Han kan jo i princippet forhandle med FC København uden deres tilladelse.
Han er en defensiv midtbanespiller og en defensiv midtbanespiller er hvad vi mangler. Så spiller profilen passer til os.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.