Snak

Mere indhold efter annoncen
Personligt håber jeg at vi laver nogle stjernetalent indkøb til akademiet.


Er jeg synsk hahahaha😜
https://www.fck.dk/nyhed/fck-talent-henter-svenske-neo-jonsson
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Tænkte nok du var glad Nande :-)

Jeg er rimeligt sikker på det bliver godt, Sune og hans folk sætter ikke mange ben forkert.
Højre kant. Venstre benet, 165cm høj med lavt tyngdepunkt og bliver kaldt den Svenske Messi.

Hans mål her på Tik Tok er jo ren Messi stil så kan godt forstå sammenligningen. Bliver spændende at følge udviklingen

https://www.tiktok.com/@fotbollslivetse/video/7139750714489801990
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Sidder et par rækker bag Diks på vej fra Dubai til DK. Han er satme ikke stor i virkeligheden. Virker dog som en super rar person.
Han virker dog højere end en gennemsnitlig back i TV. Han er jo også blevet brugt i midterforsvaret.
fck-medløber.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
https://twitter.com/Kvartiboldmedie/status/1603352435166089216


Hvis nogle af jer skulle savne FCK og Superligaen ekstra meget, så kunne det her måske være interessant.
Datro Fofana bliver det ihvertfald ikke til, han syntes at Chelsea er mere spændende (hvis der overhoved har været interesse fra FCK´s side, og det ikke kun er fan ønsker)

Is it cold in his shadow?
Prisen på 75 millioner har nok også lagt en dæmper på den interesse
FC København er stacked på angriber positionen.

Cornelius er vores hoved angriber.
Haraldsson kan tage tjansen når Corner har karantæne eller skade.
Orri kan spilles stille og roligt ind.

Det er mere en venstre kant med mål i støvlerne vi mangler da Daramy snart er fortid i klubben.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Kunne læse mig frem til at vi har 2x u15 Ungarnske landsholdspillere til prøvetræning.

Vi har allerede 2 landsholdsspillere på kontrakt i u17. Hunor Nemeth og Tamas Szucs.
__________________________

Ungarn som land laver store investeringer i talent udvikling nu.

Det vil være fantastisk hvis FCK kunne skabe et godt navn i landet ligesom de har gjort med Island.

Ungarns A-landshold endte som nr. 2 i deres Nations League gruppe med Italien, Tyskland og England. Så helt skidt går det ikke :)

Det er et lille land, men det er deres nabo land Kroatien også og de klarer sig jo meget fint.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce