Redigerettors 15. dec 2022
Kunne læse mig frem til at vi har 2x u15 Ungarnske landsholdspillere til prøvetræning.
Vi har allerede 2 landsholdsspillere på kontrakt i u17. Hunor Nemeth og Tamas Szucs.
__________________________
Ungarn som land laver store investeringer i talent udvikling nu.
Det vil være fantastisk hvis FCK kunne skabe et godt navn i landet ligesom de har gjort med Island.
Ungarns A-landshold endte som nr. 2 i deres Nations League gruppe med Italien, Tyskland og England. Så helt skidt går det ikke :)
Det er et lille land, men det er deres nabo land Kroatien også og de klarer sig jo meget fint.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.