Snak

Mere indhold efter annoncen
I betragtning af at vinduet åbner om 2 uger + det løse, så er der godt nok stille på rygtebørsen, et mindre rygte om Adrian Sut fra FCSB og ellers er der godt nok stille.

Når ja Neestrup har været ude og sige at Babacar skal finde et andet sted at spille fodbold, men det skulle man nok ikke have den store ledvogtereksamen for at regne ud.
Og sut rygtet er skudt ned af både CS og KiB.
I betragtning af at vinduet åbner om 2 uger + det løse, så er der godt nok stille på rygtebørsen


Ja men der sker meget i FC Midtjylland hvor det ligner at de har opgivet sæson og vil spille et nyt hold ind.

For det første er Evander solgt. Deres bedste spiller.

Så har Tipsbladet bragt et historie om at Dreyer allerede kan forlade FC Midtjylland i vintervinduet hvis de får et bud på de ca. €7m som de solgte ham for til Kazan i sin tid. Der er åbenbart en gensidig aftale.

Så er deres angriber Sory Kaba rygtet til 2 Tyrkiske klubber og FC Midtjylland vil gerne af med ham.

I dag er det så Nikolas Dyhr der er rygtet til Tyrkiet
https://bold.dk/fodbold/stillinger/superligaen/nyheder/medie-fenerbahce-jagter-fcms-nikolas-dyhr/

Så var Steinlein ude at sige at der er en plan med at sende Isaksen afsted til næste sommer ved mindre han slår Kamaldeens salg og det kan blive rekord denne vinter.

Det hele lyder ret vanvittigt. Men de har jo også udskudt og udskudt spillersalg og så giver det vel mening at starte en opbygning nu da det ser så svært ud for dem at vinde mesterskabet.
En offensiv næste sæson uden Evander, Dreyer, Isaksen og Kaba. Så skal man godt nok ramme rigtigt i indkøbene denne vinter og sommer.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Overskriften er lidt af en bait.

Barcelona har sat prisen ned for Memphis Depay til 15m DKK fordi de vil slippe for omkostningerne.

Han tjener knapt 2m DKK om ugen i Barcelona.

Og så vil ham og agenten have 150m DKK i sign on fees. Han har jo kontraktudløb næste sommer.

Så en klub kommer i realiteten til at betale €22m + giga løn. Det tror jeg ikke der er mange der er interesseret i.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg ville ikke være bekymret, hvis der stadig ikke var sket noget stort transfermæssigt efter nytår. Men jeg håber også på nogle indkøb i god tid.

JBL er skadet og skal opereres, så ham tror jeg ikke på mere.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Delaney knæskade er ifølge tipsbladet værre end først antaget, og han kan også være ude hele Januar, det er noget møg for Delaney, omvendt kan det måske holde en del klubber fra at signe ham, og mon ikke PC stadig står klar til at overtage Delaney, selv hvis han skulle side ude også i Januar
Sevilla har lige medelt der går yderligere 8 uger. Så det er jo slut Februar. Vi skal ikke hente en skadet spiller.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Som jeg læser det på tipsbladet, så er det " kun " 4 uger mere end de først antagede 4 uger, så han skulle være klar til Februar og er da også begyndt genoptræning
Annonce