Det er lidt noget rod med Roonys kontrakt, da vi kan blive pressede til at sælge ham, kommer der et fornuftigt tilbud, og det er jo ikke fordi vi vælter os i kvalificerede alternativer på kanterne, og Daramy skal tilbage til Ajax til sommer, så det er en del kanter PC potentielt skal ud og finde, og det lyder ikke billigt.
Jeg tror ikke VK ryger før til sommer, med mindre der lander et af de der silly money tilbud fra en PrL klub
Jeg tror ikke VK ryger før til sommer, med mindre der lander et af de der silly money tilbud fra en PrL klub