Samtidig står PC i den fantastiske situation, at hans nye dygtige træner. for holdet til at spille bedst når Roony er højrekant.
Jeg tænker det er en svær balance gang for både os og Roonys agenter. Og sælges han til vinter bliver det jo stadig for 50 + og casen er ikke helt elendig.
Jeg tænker det er en svær balance gang for både os og Roonys agenter. Og sælges han til vinter bliver det jo stadig for 50 + og casen er ikke helt elendig.