Kan sgu godt forstå PC tager det køligt med Delaney forhandlingerne.
Stort set alle synes det var genialt at hente Corner og roste PC til skyerne og da Corner så blev skadet så blev det til en fiasko handel og spildte penge og PC får tæsk.
Fodbold er et øjebliksbillede. Hvis han bruger €5-6m for at hente en knæskadet i dette vindue der ikke når at komme i topform før til sommer. Så får han jo tæsk for det.
Stort set alle synes det var genialt at hente Corner og roste PC til skyerne og da Corner så blev skadet så blev det til en fiasko handel og spildte penge og PC får tæsk.
Fodbold er et øjebliksbillede. Hvis han bruger €5-6m for at hente en knæskadet i dette vindue der ikke når at komme i topform før til sommer. Så får han jo tæsk for det.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.