Snak

Mere indhold efter annoncen
Det har flere gange været skrevet her i tråden, jo.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Tak for svar E. Jack Ulayte

men har hørt fra kilder, at klubben vil retsforfølge/sagsøge spilleren for et beløb, der som minimum svarer til transferprisen

Selv hvis man kan det, så er der et godt gammelt ordsprog, der siger at man ikke kan barberer håret af en skaldet mand. Tror i selv spilleren har sin egen transfersum tilgængeligt til at betale ved kasse 1? Det er en ret høj sum penge, der er tale om.
Jeg er ikke vanvittigt ofte herinde, så det er ikke altid jeg lige får læst op på alle siderne. Det må i altså undskylde
Venlig hilsen
Ifølge denne journalist henter vi en kant i Benfica:

https://twitter.com/CorneliusGabe/status/1608504712743247875
Det lyder meget spændende!
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Sikke et mål han scorede imod FC Midtjylland! Det er sgu en penis transfer der vil noget.

https://youtu.be/P2dV3qS8MLs

Han er højrefodet og spillede venstre kanten de sidste 10 minutter mod FC Midtjylland.

Er ret sikker på han bliver vores venstre kant. Det giver mening da Daramys kontrakt udløber til sommer.

Så har vi Diogo og Noah Sahsah til venstrekanten. Stjernen og Supertalentet.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
KiB melder den som god nok.
Benfica er meget tæt på Schjelderup. Så vi giver dem sgu lige en hjælpende hånd så de kan få plads til ham😜 vi styrker os selv og svækker FC Nordsjælland

Det er 4D chess fra PC
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Spændende - men 3 mål og 10 assist i 98 kampe ..
Lidt en lottokupon, men det kommer vel an på prisen.
Spændende - men 3 mål og 10 assist i 98 kampe ..
Lidt en lottokupon, men det kommer vel an på prisen.

Og brugeren der lige over kalder det en penistransfer, har ellers haft ganske travlt med at forklare (og i øvrigt nok have ret i), at vi skal bruge spillere som kan score og skabe mål.

Mest af alt, udover om det overhovedet er sandt, kommer det an på, om han slår til. Skal han erstatte Daramy, har han et halvt år til at blive spillet ind.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Annonce