Det er en spiller fra Benfica, med 70 u landskampe fra Portugal.
Tænker nok han skal klare sig i Danmark.
Tænker nok han skal klare sig i Danmark.
Diogenes, jeg taler selvfølgelig ud fra forudsætninger for at købe. Var der ikke forventninger om at kunne have styr på det, er det tåbeligt. Det kan være en skadessituation der trods alt ikke var til at forudse. Nu må vi se, efter de vel bør kunne se ham an i vinteropstarten. Bagkloge kan vi alle være.
He played only a few times at first 11 and he never caused any trouble, he’s a good boy as far as I heard
He likes to play on right wing, quick and agile, with a good shot
He’s also good on free kicks