Jeg synes det er sært, at danske medier ikke har samlet den bedre op den historie, når den nu er så bekræftet i de portugisiske medier.
Derudover, så er det en hylde jeg elsker. Der er SÅ mange gode spillere i topklubberne, som præcist ikke er gode nok til at få spilletid, men med mere end rigeligt niveau til os. Første eksempel hvor jeg rigtig tænkte over det, var da Salzburg hentede Soriano fra Barcelona for 10 år siden. Han smadrede totalt den østrigske liga.
Altså, jeg ved intet om denne Diogo, intet. Så jeg kan ikke sige noget om hvor god han er. Jeg kan bare godt lide ideen. Vavro, Grabara, Diks og til dels Kocho er de fire vi har i klubben, der er hentet fra periferien af tophold, og de er jo rimeligt succesfulde hos os.
Derudover, så er det en hylde jeg elsker. Der er SÅ mange gode spillere i topklubberne, som præcist ikke er gode nok til at få spilletid, men med mere end rigeligt niveau til os. Første eksempel hvor jeg rigtig tænkte over det, var da Salzburg hentede Soriano fra Barcelona for 10 år siden. Han smadrede totalt den østrigske liga.
Altså, jeg ved intet om denne Diogo, intet. Så jeg kan ikke sige noget om hvor god han er. Jeg kan bare godt lide ideen. Vavro, Grabara, Diks og til dels Kocho er de fire vi har i klubben, der er hentet fra periferien af tophold, og de er jo rimeligt succesfulde hos os.