Transfervinduet åbner først d. 1 Januar
Diogo var ikke i truppen da Benfica spillede i går.
Her er Farzams tweet: https://twitter.com/F_Abolhosseini/status/1608559932533805060?t=kGDdy3KvRxBvRf9UuBqpfA&s=19
Diogo var ikke i truppen da Benfica spillede i går.
Her er Farzams tweet: https://twitter.com/F_Abolhosseini/status/1608559932533805060?t=kGDdy3KvRxBvRf9UuBqpfA&s=19
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.