Snak

Mere indhold efter annoncen
Transfervinduet åbner først d. 1 Januar

Diogo var ikke i truppen da Benfica spillede i går.

Her er Farzams tweet: https://twitter.com/F_Abolhosseini/status/1608559932533805060?t=kGDdy3KvRxBvRf9UuBqpfA&s=19
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Det jeg mente var at PC nok ikke var på arbejde idag ;-) men imorgen eller mandag, forventer jeg da noget nyt nu
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Det er meget underligt at transfermarkt har sat ham som FCK spiller.

Så mon kontrakten allerede er underskrevet, og bare venter på at blive offentliggjort?
Der står på Transfermarkt at han et FCK spiller fra d. 1 Januar.

Men ja det er meget sandsynligt at alt er ordnet og man venter bare på at offentliggøre det når han officielt er FCK´er. Kontrakten er først bindende når vinduet starter

Vi har før set klubber der offentliggøre spillere før vinduet starter og så går handlen i vasken efterfølgende.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Transfermarkt er vel stadig et komplet privat foretagende, uden officielle bånd til UEFA og andre, og kan dermed skrive hvad der passer dem, uden at det alene af den grund bliver sandt?

Desuagtet kan klubber og spiller da mig bekendt godt have indgået en bindende aftale før transfervinduet åbner. Skiftet effektueres så bare først, når vinduet åbner. Der mangler vel lægetjek, eller også er man i gang med at forberede præsentation af to spillere samtidig. Sidstnævnte tror jeg dog ikke rigtigt selv på.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jo, det er det da.

Men det er jo ikke Wikipedia, hvor der bliver rettet hver dag i teksterne. De plejer at have ret så godt styr på hvor spillerne hører til
Wikipedia har et dårlige ry end fortjent. Det er et fint leksikon.

Nå, hvis Farzam også skriver det sker det sikkert. Så vil jeg gerne have det offentliggjort i dag sammen med en masse forlængelser. Roony, Haraldsson, Lund, Clem og Stamenic.
Og “salg” af Babacar, Karamoko og Mukairo.

Så er vi klar til at jagte guldet.
Planke@

jeg er som sådan enig, men vil stadig gerne have Delaney med i puljen
Transfermarkt har ikke særlig adgang til UEFAs systemer, og FCK er jo som børsnoteret virksomhed forpligtet til at melde ud til fondsbørsen, når man foretager sig større ting, der kan påvirke kursen. Så jeg tror ikke man kan gå og putte med den slags i dagevis?
Batman Close. London W12.
Diogo er da en spændende transfer, men ved ikke om vi er i den kategori som kommer til at påvirke kursen ??, spørgsmålet er vel bare om man ikke bare mangler et lægetjek, forhåbentligt er han på plads i løbet af ugen, så han får mest mulig tid med holdet, inden superligaen starter op igen.

eller også putter man den lidt, så PC kan lave en dobbelt præsentation med Diogo og en fyr med lækkert hår
Annonce