Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvorfor er transferen ikke offentliggjort endnu, hvis det er en "done deal"? Det tager normalt ikke mere end et døgn. Jeg er utålmodig, ved det. :)
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
puha, så småt ved at ha´ rystet nytåret af mig, eller jeg prøver i hvert fald.

har haft boycuttet hele fodbold miljøet og bold under qatar eventet :) ved faktisk ikke hvem der vandt.
så nu er det vel stille og roligt ved at være trygt at kigge herind igen :)

kom glad transfers og godt nytår.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
Vildt du ikke aner vi vandt VM
Jeps, Corner afgjorde det.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Ham Diogo, jeg så et heatmap af ham - han er satme meget helt ude ved stregen i højre side. Jeg har svært ved at se ham tage venstrekanten hos os. Og jeg tænker han er dygtig nok til at være ret fast omkring 1 holdet. Hvor efterlader det Roony? Solgt nu fordi han ikke gider forlænge - er det ikke det mest sandsynlige?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det virker underligt at smide en masse penge efter en kant til den side, når vi nu har Roony, så min mavefornemmelse er også at Roony bliver solgt her i Januar, PC og hans bagland har vel snakket kontrakt de sidste år uden at blive enige, så det trækker vel op til et salg.

Og skal man tro A Bola så lander Diogo i København i løbet af denne uge
Du har nok set heatmap fra da han spillede højre wingback. Det har han gjort en stor del af sin tid.

FCK bruger kun retvente kanter. Altså en højre fodet i venstre kanten og en venstre fodet i højre kanten.

Diogo er højre fodet. Derudover har man nok fået et ekstra øje til ham i kampen mod FC Midtjylland hvor han spillede venstre kant og scorede et pragt mål.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Vi skal vel have 2 til hver plads. Roony kan vel også spille mere ind mod midten
https://twitter.com/Plettigoal/status/1609989677024514050?t=yxT9Lux4arsZwB8UjOniXw&s=19

Hvis dette her er rigtigt, så er det endnu et bevis på at det er planlagt at Ryan skal videre i Januar vinduet som agenten fortalte.

Man sætter ikke en købsklausul på €500k.

Og så er det jo klart bedre at lade Grabara stå da han kom tilbage. Ryan fik os Champions League og det var en god handel.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Har agenten forhandlet en frikøbsklausul på plads på €500.000 for Matthew Ryan, så har de jo indirekte også selv skrevet under på, at Grabara selvfølgelig skulle stå, da han kom tilbage. Rimelig dumt, hvis de har troet andet.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Annonce