@Kasperiano
Lige mine ord.
Vi købte ham selv for €500k. Gav ham en lav kontrakt periode hvilket tød på at han ikke ville være i FCK i lang tid + hvis han har en købsklausul på €500k.
Han fik nogle ret store kampe for os efter en lang periode uden spilletid i Spanien. Vi kom i CL, han kom til VM og var kaptajn med fuld spilletid.
Det burde være en win win situation for begge parter.
Så jeg forstod aldrig behovet for at lange ud efter klubben hvad angik spilletid til Grabara. Vi har ikke tabt i Superligaen under Neestrup med Grabara og holdt clean sheets de sidste håndfuld kampe.
Lige mine ord.
Vi købte ham selv for €500k. Gav ham en lav kontrakt periode hvilket tød på at han ikke ville være i FCK i lang tid + hvis han har en købsklausul på €500k.
Han fik nogle ret store kampe for os efter en lang periode uden spilletid i Spanien. Vi kom i CL, han kom til VM og var kaptajn med fuld spilletid.
Det burde være en win win situation for begge parter.
Så jeg forstod aldrig behovet for at lange ud efter klubben hvad angik spilletid til Grabara. Vi har ikke tabt i Superligaen under Neestrup med Grabara og holdt clean sheets de sidste håndfuld kampe.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.