Hvis VK selv vil videre, så skal vi jo ikke stoppe ham. Så har vi bare en utilfreds spiller. Han skal bare tænke sig om. Er jo kun fordi de har en spiller der er skadet. Så ryger han måske på bænken bagefter. Men med en god løn selvfølgelig.
Snak
ons 4. jan 2023
Leicester skal op med en seriøs pris, hvis VK skal afsted her til vinter, og i min optik er de der 42-68 millioner ikke nok.
Sagt på en anden måde jeg brænder da sammen, hvis ikke PC kan få mere end en 50-55 millioner for ham.
Sagt på en anden måde jeg brænder da sammen, hvis ikke PC kan få mere end en 50-55 millioner for ham.
ons 4. jan 2023
KiB siger der ingen forhandlinger er. Men at de hører at vi forventer min 10-11 mio euro.
Jeg håber virkelig ikke vi sælger VK i det her vindue. Han er SÅ vigtig.
Jeg håber virkelig ikke vi sælger VK i det her vindue. Han er SÅ vigtig.
ons 4. jan 2023
Og ja 15 millioner for Diogo er da væsentligt mindre end det jeg havde regnet med, jeg troede vi var oppe i noget 30-35 millioner
ons 4. jan 2023
Jeg er ret tryg med CS. Hans synergi med Cornelius i Pokalkampen var spot on.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Redigeretons 4. jan 2023
Jeg vil stadig være ked af at skulle miste VK, men minimum 10-11 millioner Euro, for en VB, det er også en fair pris for en dansk klub.
Der render en svensker rundt på leje i Aston Villa som får splinter i røven, måske den kunne kringles som man så det med Dollberg
Der render en svensker rundt på leje i Aston Villa som får splinter i røven, måske den kunne kringles som man så det med Dollberg
ons 4. jan 2023
Unge spillere som VK der brager gennem har vi kun på lånt tid. Det gode er en god del af dem skal hjem og tanke en gang imellem. Som Daramy er nu. Som Cornelius har været. Som Zanka har været.
Mit bud er at når en god del af Harraldsson, Jelert, VK, Clem, Lund, Roony og for den sags skyld Højlund på et tidspunkt skal have lidt ny luft, er vi dem der bliver spurgt først,
Og så er pengene gode.
Vi er dækket fornutigt ind for VK allerede, så om han ryger nu eller til sommer er ikke så afgørende rent sportsligt tror jeg. Så længe vi får de rigtige penge for ham.
Mit bud er at når en god del af Harraldsson, Jelert, VK, Clem, Lund, Roony og for den sags skyld Højlund på et tidspunkt skal have lidt ny luft, er vi dem der bliver spurgt først,
Og så er pengene gode.
Vi er dækket fornutigt ind for VK allerede, så om han ryger nu eller til sommer er ikke så afgørende rent sportsligt tror jeg. Så længe vi får de rigtige penge for ham.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.
Redigeretons 4. jan 2023
Pep Biel & Evander som var begge klubbers akse går for samme beløb som Cajuste & VK som er super gode, men det er jo ikke på en position som afgører mesterskaber som Evander & Pep Biel der henter mange point på individuelle kvaliteter.
Det er super imponerende at sælge spillere på de positioner for så store beløb.
Kan huske de tider hvor nogle af vores bedste spillere som fx Thomas Delaney blev solgt for slik. Simpelthen fordi der dengang var flere penge i offensive spillere.
Det er super imponerende at sælge spillere på de positioner for så store beløb.
Kan huske de tider hvor nogle af vores bedste spillere som fx Thomas Delaney blev solgt for slik. Simpelthen fordi der dengang var flere penge i offensive spillere.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
ons 4. jan 2023
Kan huske de tider hvor nogle af vores bedste spillere som fx Thomas Delaney blev solgt for slik. Simpelthen fordi der dengang var flere penge i offensive spillere.
Delaney blev solgt for "en slik" (15 mio.), fordi der var 6 måneder tilbage af hans kontrakt.
Werder ville købe han 6 mdr før for 30, men gik med til at betale det halve imod FCK måtte beholde ham 6 mdr ekstra.
Redigeretons 4. jan 2023
Det er selvfølgelig korrekt at offensive spillere traditionelt er dyrest, men der er nu mange andre ting der afgør salgspriser end spillerens position på banen. Det er blandt andet kontraktlængde, alder, potentiale, landet den købende klub kommer fra, aftaler mellem nuværende klub og spiller mv.
Dette understreges vel blandt andet af at Christian Poulsen og Daniel Agger i mange år var de dyreste solgte spillere fra Superligaen, det er næppe pga. deres målnæser. Delaney blev solgt billigt pga. kontraktlængden, mens både Pep Biel og Evander selv ønskede at komme videre og ligesom Delaney havde udtjent deres værnepligt.
VK er en ung spiller med massere af potentiale og en lang kontrakt, så selvfølgelig skal han da koste en stor pose penge for, at FCK skal slippe ham midt i sæsonen. Det er ikke anderledes end salgene af f.eks. Vavro, Amartey, Augustinsson og andre dygtige defensive spillere FCK har solgt for pæne beløb.
Dette understreges vel blandt andet af at Christian Poulsen og Daniel Agger i mange år var de dyreste solgte spillere fra Superligaen, det er næppe pga. deres målnæser. Delaney blev solgt billigt pga. kontraktlængden, mens både Pep Biel og Evander selv ønskede at komme videre og ligesom Delaney havde udtjent deres værnepligt.
VK er en ung spiller med massere af potentiale og en lang kontrakt, så selvfølgelig skal han da koste en stor pose penge for, at FCK skal slippe ham midt i sæsonen. Det er ikke anderledes end salgene af f.eks. Vavro, Amartey, Augustinsson og andre dygtige defensive spillere FCK har solgt for pæne beløb.
Klubben fra vidunderlige KBH