Jeg taler om tempo nok til at sætte en mand, som Daramy, ikke "blot" en-anelse-over-middel-hurtig. Det er simpelthen en klokkeklar fejl af PC, ikke at have set det og handlet derefter.
Hvis det er så fandens svært, hvad jeg da godt kan forstå at det kan være, hvis man kun evner at købe - i et eller andet omfang - etablerede spillere, må man jo etablere en division i akademi til formålet eller gå på strandhugst i FCN, inden deres spillere får det helt store gennembrud. I don´t know, men det står dog soleklart, at der skal andre boller på suppen. Det kan vi vel alle se?
Hvis det er så fandens svært, hvad jeg da godt kan forstå at det kan være, hvis man kun evner at købe - i et eller andet omfang - etablerede spillere, må man jo etablere en division i akademi til formålet eller gå på strandhugst i FCN, inden deres spillere får det helt store gennembrud. I don´t know, men det står dog soleklart, at der skal andre boller på suppen. Det kan vi vel alle se?