Andre end mig som havde svært ved at komme op af sengen her til morgen? Fy for satan en kæmpe skuffelse der sidder i én. Jeg synes egentlig jeg var rimelig hurtig til at komme videre efter derby (måske også fordi FCN tabte og der derfor var status quo), men den her den gør naller.
Snak
tirs 9. maj 2023
Enig Larsen. Den er svær i dag. Er så skuffet. Ikke så meget over resultatet. For FCN gjorde det godt, og de spiller god fodbold. Alle kan tave på plastik.
Men udtrykket og modet fra os, den er svær st sluge syntes jeg. Og så Diks… Det bliver grimt på søndag..
Men udtrykket og modet fra os, den er svær st sluge syntes jeg. Og så Diks… Det bliver grimt på søndag..
tirs 9. maj 2023
Ja, virkelig en ekstra streg i regningen med Diks og Vavro; hvordan skal vi kunne vinde på Brøndby Stadion uden et forsvar og med et angreb, der kæmper for at dirke et forsvar op? Den er svær at se for sig.
Men hvor er det vildt at tænke på at i en sæson, hvor BIF og FCM er helt væk at vi så ikke bare kører skabet hjem. Det føles lidt som om at man har smidt et “gratis” mesterskab væk. Næste sæson har vi helt sikkert et par stjerner, der skal sælges igen også skal der bygges op igen samtidig med at FCM osv., sandsynligvis kommer flyvende igen.
Men hvor er det vildt at tænke på at i en sæson, hvor BIF og FCM er helt væk at vi så ikke bare kører skabet hjem. Det føles lidt som om at man har smidt et “gratis” mesterskab væk. Næste sæson har vi helt sikkert et par stjerner, der skal sælges igen også skal der bygges op igen samtidig med at FCM osv., sandsynligvis kommer flyvende igen.
tirs 9. maj 2023
Er lidt ligeglad med FCM, brøndby og alle de andre. Vi er vores egen største fjende, meget godt symboliseret i denne sæson. Vi skal starte med at få styr på tingene indefra, og det er helt fra toppen og så ned af
tirs 9. maj 2023
Ja enig, min pointe var nu mere at mesterskabet så “nemmere” ud på papiret i denne sæson end det sandsynligvis bliver næste sæson, så det er en stor mulighed man skyller ud i lokummet.
tirs 9. maj 2023
Det har du helt ret i. Og det er noget pis, at vi ikke laver en “Bayern” på den danske liga.
tirs 9. maj 2023
Men hvor er det vildt at tænke på at i en sæson, hvor BIF og FCM er helt væk at vi så ikke bare kører skabet hjem. Det føles lidt som om at man har smidt et “gratis” mesterskab væk.
Det vil minde om sidst FCN tog et mesterskab fra os. Dengang var det tabte mesterskab CVs skyld alene. Denne gang vil der være minimum to skyldige, hvis det sker.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Redigerettirs 9. maj 2023
Også skuffet over kampen i går, men som Bayern fan også er jeg faktisk glad for FCK ikke sidder så tungt på ligaen som Bayern gør.
Det er mere kedeligt, endeligt i år er der faktisk spænding i bundesligaen.
Som fan er der noget fedt ved at med 5 kampe igen er det tæt og vi kan ende med to pokaler eller uden ikke at spille Europæisk det er super spændende.
Hvis vi ender med det hele vil jeg ihvertfald huske det som en af de bedste sæsoner.
Det er mere kedeligt, endeligt i år er der faktisk spænding i bundesligaen.
Som fan er der noget fedt ved at med 5 kampe igen er det tæt og vi kan ende med to pokaler eller uden ikke at spille Europæisk det er super spændende.
Hvis vi ender med det hele vil jeg ihvertfald huske det som en af de bedste sæsoner.